کد خبر: 4712 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸

روایت دانشجوی اردبیلی از دیدار با رهبر انقلاب

اولین دیدار دانشجویی من با رهبر انقلاب بود ، خیلی ذوق و شوق داشتیم.بعد صف طولانی و چند ساعته و رد شدن از هفت خان، بالاخره پایمان به حسینه رسید.

روایت دانشجوی اردبیلی از دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسین شمسی پور دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان محقق اردبیلی از جمله چند دانشجوی اردبیلی بود که امسال توفیق حضور در دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب را پیدا کرد.

خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصار خبر  لحضاتی پای صحبت های این دانشجوی فعال سیاسی فرهنگی نشست تا روایت دیدار دانشجویان با محبوب دل های شیعیان، امام خامنه ای را در اذهان به تصویر بکشد.

اولین دیدار دانشجویی من با رهبر انقلاب بود، خیلی ذوق و شوق داشتیم. بعد صف طولانی و چند ساعته و رد شدن از هفت خان، بالاخره پایمان به حسینه رسید. بعد از شعارهای بسیار و سرک کشیدن های فراوان رهبر آمد و یکباره جو مجلس و فضای حسینه پرنشاط و پر از صمیمت شد،انگار  چندین بار به دیدار رهبری آماده بودم.

در ابتدا نمایندگان اتحادیه های دانشجویی و تشکل ها به بیان نظرات خود پرداختند‌. دانشجویان گله مند از علمکرد دولتمردان،وضعیت نابسامان اقتصاد و مردم، عملکرد جناحی و حزبی دانشگاه ها و هم چنین نگران از یاوه گویی های بعضی از مسئولین مبنی بر رفع حصر و در گذشتن از قضایای ۸۸ بودند،که جالب اینجا بود که خود مقام معظم رهبری هم گله مند بود و خود نیز فرمودند.

بعد از صحبت های نماینده ها نوبت به رهبر انقلاب رسید. حرفهایی که بعضی از آنها حتی در صدا سیما هم پخش نمی شود.

تنها مسئولی از نظام که حتی با تندترین لحن و کلمات میشود مجموعه های زیرنظرش را نقد کرد. نه تیکه می اندازد و نه از ادبیات تند استفاده می کند! مثل پدری مهربان و دلسوز می شنود و حتی تشکر می کند به خاطر نقد کردن ولو این نقد اشتباه باشد.

 رهبر معظم انقلاب از وظایف دانشگاه به ۳ مورد اشاره کردند و گفتند: تولید عالم، تولید علم و جهت دهی مورد اول و دوم در مسیر صحیح از جمله وظایف دانشگاه ها در عرصه کنونی هستند.

ایشان از  تشکل های دانشجویی خواستند تا برای غلبه ی صحیح گفتمان انقلاب تمام تلاش خود را بکنند.

از دست عده ای ناراحت بودند که چرا در مرکز تصمیم گیری  کشور دچار اختلال هستند، برای یک آهنگ قبل از افطار نامه میزنند و این همه حمایت میکنند،تا آنجا که به ما ماموریت دادند تا آتش به اختیار باشیم.

از سند ۲۰۳۰ نکاتی را گفتند که عده ای فکر میکنند که آمار غلط به رهبر انقلاب داده بودند، ولی ایشان فرمودند که این سند مطابق با کشور اسلامی نیست.

شمسی پور از زیباترین کلید واژه رهبر انقلاب گفت و افزود:از قشنگ ترین کلید واژه های رهبر انقلاب آتش به اختیار بود، ایشان خواستند در مسائل کشور و دانشگاه که در بسیاری از موارد نادیده گرفته میشود آتش به اختیار باشیم.

وی ادامه داد: چند دانشجو (اصلاح طلب) با اعتراض گفتند که این همه ی حرفهای ما نبود و ما هم حرف برای گفتن داریم. رهبری هم اشاره کردند این تمام حرفهای دانشجویی نیست و فقط قسمتی از آن است.

چند سوال پیش آمد برای من که این آقایان اصلاح طلب که ادعای دعوت به دیدار رهبری و سخنرانی در مقابل ایشان را داشتند چه می خواستند بگویند؟

میخواستند بگویند دغدغه ی ما رفع حصر سران فتنه است؟ یا اینکه بحران سوریه را با مذاکره حل کنیم؟ یا تبلیغ سند 2030 کنیم؟ یا اینکه مسئولی  مدافعان حرم و امنیت کشور را زیر سوال برد برایش دست و صوت و کف بزنیم؟ یا مثلا فلانی چرا ممنوع التصویر است؟ آهنگ فلانی چرا پخش نمی شود؟ یا چرا اردوی مختلط نبریم؟ و ...

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی سال ۹۴ فرمودند که تشکل های یکبار مصرف تشکل هایی هستند که فقط برای انتخابات بوجود آمده اند و صرف کار انتخاباتی می کنند که این اهانت به دانشجو است.

امسال هم ایشان برای چندمین بار در سخنرانی خود فرمودند که مخاطبان ما تشکل های یکبار مصرف و تشکل هایی که در مقابل جریان انقلابی دانشگاه ایستاده اند، نیست؛ این بیانات ما برای مجموعه ها و تشکلهای انقلابی است. حال مجموعه ها و تشکل هایی که تمام دغدغه آنها رفع حصر سران فتنه است و هم و غمشان آشتی ملت با  فتنه گران است بدانند که این ملت و رهبر انقلاب و مجموعه ها و تشکل های انقلابی هرگز با فتنه گران که از خود  بی ظرفیتی  و بی جنبه گی چه در پیروزی و چه در شکست نشان دادند، آشتی نمی کنند.عده ای می گویند چرا ما دعوت نشدیم؟!

 می گویند ما خودمان را برای خدمتی خالصانه برای ایران اسلامی و دیدار دوباره با رهبر فرزانه اماده کرده بودیم!

من می گویم چگونه خود را برای رهبری آماده کرده بودید که حتی خود او هم با زبان روزه می گوید مخاطبم شما نیستید!

ولایت مداری قبل از آن که به حرف و لقلقه زبان باشد، به عمل و اطاعت کامل از اوست. بروید در کار و عمل خود تأمل کنید که چرا ولی و نائب امام پذیرای شما نیست. ببینید کجای کارتان که نه، اساس کارتان مشکل دارد.

وقتی تشکل به اصول اولیه اسلامی پایبند نیست و تشکل نماد علم و معنویت نیست، وقتی بازیچه سیاسیون برای استفاده مقاصدشان میشود و استفاده ابزاری از آن، معلوم است که دغدغه های اصلی کشور و رهبر معظم به حاشیه می رود. چرا؟ چون فعلا سیاسی کاری و حزب و منافع اش در اولویت است؛ نه مطالبات رهبری.

 اگر شما هم جای ایشان بودید همین کار را می کردید و به جوانان مومن انقلابی که سرمایه های اصلی این نظام اند فرصت می دادید.

خلاصه یکی از بهترین روزهای زندگی من بود.

انتهای پیام/