کد خبر: 4719 ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل؛

آتش به اختیار، یعنی فرمان جهاد در عرصه هایی که دولت، کار جهادی نمیکند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه امروز بسیجیان جان برکف آماده مقابله با بازی های کورکورانه دشمنان اسلام هستند،گفت:مدافع انقلاب در برابر تجاوزهایی چون 2030 که ایمان مردم را تهدید میکنند، مقابله خواهند کرد.

آتش به اختیار، یعنی فرمان جهاد در عرصه هایی که دولت، کار جهادی نمیکند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، هادی ملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در خصوص دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب،گفت: پیرو فرامین رهبر انقلاب،صف ما اماده رویایی با دشمنان اسلام است بطوریکه امروز تلاش،پیشرفت، مقاومت و استمرار نیروی انقلابی ما بیشتر از قبل شده است بطوریکه دشمنان اسلام نمی توانند با بازی های کورکورانه خود در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه امروز عزم ما بیش تر از قبل است به کلید واژه "آتش به اختیار" اشاره کرد و گفت: آتش به اختیار یعنی فرمان جهاد در عرصه هایی که دولت یازدهم کارامدی ندارد و کار جهادی نمیکند.

ملکی آتش به اختیار را فرمان تشکیل دولت اسلامی با پشتوانه  جوانان انقلابی دانست و گفت:ما آماده هستیم تا در عرصه مطالبه گری برای دفاع از مستضعفین گام های بزرگ تری برداریم.

به ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: ما مدافع انقلاب خواهیم بود تا در دانشگاه در جامعه به دفاع از کشور در برابر تجاوزهایی چون 2030 که ایمان مردم را تهدید میکنند، مقابله کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل  کشف جاسوسانی را که هر روز از یکجای دولت سر به بیرون می زنند، یادآور شد و گفت:در برابر تحریم هایی که این روزهای پس بر برجام بر ما تحمیل شده، با تمام توان خواهیم ایستاد و با مصرف کالاهای تولیدی خودمان مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

انتهای پیام/