کد خبر: 4723 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱

عضو هیات علمی دانشگاه محقق، مشاور توسعه اقتصادی استاندار شد

محمد حسن زاده عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی طی ابلاغی از سوی استانداری اردبیل به عنوان مشاور استاندار در امور توسعه اقتصادی استان منصوب شد.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق، مشاور توسعه اقتصادی استاندار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد حسن‌زاده محمودآباد استاد رشته اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشگاه محقق طی حکمی از سوی مجید خدابخش استاندار اردبیل بعنوان مشاور استاندار اردبیل در امور توسعه اقتصادی استان منصوب شد.

در حکم ابلاغی وی آمده است: نظر به سابقه مفید و شایستگی های جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنوان مشاور استاندار در امور توسعه اقتصادی استان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال، با بکارگیری همه توان و تجربه خویش، در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

محمد حسن‌زاده محمودآباد در سال 1358 در شهر اردبیل متولد شد. مدرک کارشناسی اقتصاد نظری را در سال 1380 از دانشگاه ارومیه، کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی را در سال 1382 از دانشگاه تهران و دکترای اقتصاد صنعتی را در سال 1389 از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرد.

وی علاوه بر تجارب دانشگاهی در موسسه تحقیقاتی تدبیر اقتصاد، دفتر تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، اتاق بازرگانی اردبیل و بانک مسکن اردبیل نیز سابقه همکاری دارد. 

انتهای پیام/