کد خبر: 4744 ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴

اولین انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

اعضای کانون های فرهنگی پردیس علّامه طباطبایی اردبیل با حضور در پای صندوق های رأی اولین دبیران کانون های خود را انتخاب کردند.

اولین انتخابات کانون های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اولین دوره انتخابات دبیران کانون های فرهنگی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور پرشور دانشجویان در این پردیس برگزار شد.

نورمند سرپرست پردیس های استانی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در حاشیه ی برگزاری این انتخابات به اهداف ایجاد کانون های فرهنگی در دانشگاه اشاره کرد و گفت: تقویت مشارکتِ دانشجومعلّمان در برنامه های فرهنگی، رشد و توسعه­ و ترویج اخلاق فرهنگی، و فراهم کردن بستری جهت تحقق کارهای تیمی از جمله اهداف راه اندازی کانون های فرهنگی هنری در دانشگاه است.

وی اظهار امیدواری کرد: کانون های فرهنگی دانشگاه بتواند موجب اتّحاد و همدلی بیشتر دانشجومعلّمان را بیش از پیش محکمتر کند.

کانون های قرآن و عترت، اندیشه اسلامی (ایثار)، نماز و نیایش (پیامبر اعظم (ص)) در حزه دینی و مذهبی ، کانون های تولید و نقد فیلم (نقد نُما)  و تئاتر در حوزه ادبی و هنری و  کانون های ایران شناسی و ایران گردی ، هلال احمر و همیاری و امور خیریه امام سجاد (ع)  در حوزه اجتماعی ، کانون هایی بودند که دبیران خود را در اواین دوره انتخابات شناختند.

انتهای پیام/