کد خبر: 4755 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷

رئیس دانشگاه آزاد خلخال خبر داد:

سالن کنفرانس دانشگاه آزاد در خلخال احداث می شود

رئیس دانشگاه آزاد خلخال گفت: سالن کنفرانس و نشست های علمی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی در سال آینده به بهره برداری می رسد.

سالن کنفرانس دانشگاه آزاد در خلخال احداث می شود

به گزارش ابصارخبر به نقل از کوثرخبر، حجت الله درخشان با بیان این مطلب اظهار کرد: این پروژه در طبقه سوم قسمت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی خلخال با مساحت 250 مترمربع و با گنجایش 250 نفر وی‍ژه برگزاری کنفرانس ها، همایش های تخصصی و علمی و نشست های فرهنگی این دانشگاه در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: این سالن همایش با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و با پیشرفت فیزیکی 60 درصدی هم اکنون در حال احداث است که به حول قوه الهی در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال با اشاره به نیاز دانشگاه به چنین سالن کنفرانسی گفت: با تلاش ها و رایزنی های انجام شده موفق شدیم با جذب و تخصیص اعتبارات عمرانی و دانشگاهی، سالنی درخور و شان دانشجویان و اساتید این دانشگاه راه اندازی کنیم که انشاالله با تجهیز امکانات این سالن نیازهای بروز دانشجویان و اساتید در حوزه های فرهنگی و علمی برآورده خواهد شد.

درخشان در پایان خاطر نشان کرد: با افتتاح این سالن کنفرانس، خلا و کمبود چنین سالنی برای برگزاری جلسات آموزشی، کارگاه‌ها و همایش های درون بخشی جبران خواهدشد که امید است هرچه سریعتر این پروژه علمی آموزشی به بهره برداری برسد.

 
سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی خلخال به بهره برداری می رسد

 

انتهای پیام/