پربازدیدترین ها

کد خبر: 4762 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸

در دهمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

خدابخش: سریع ترین راه ایجاد اشتغال توجه به گردشگری است/نریمانی:همایش ملی گردشگری در اردبیل برگزار شود

استاندار اردبیل در دهمین نشست خود با اساتید دانشگاه های استان با بیان اینکه گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه استان است، افزود: سریع ترین راه ایجاد اشتغال، گردشگری است.

خدابخش: سریع ترین راه ایجاد اشتغال توجه به گردشگری است/نریمانی:همایش ملی گردشگری در اردبیل برگزار شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، دهمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه های اردبیل با رویکرد «گردشگری و ورزش» در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

اولویت اول استان سرمایه گذاری و اشتغال است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه دانشگاه ها باید در زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه کمک کنند، گفت: در حال حاضر اولویت استان سرمایه گذاری و اشتغال است.

خدابخش در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه استان است،گفت: سریع ترین راه ایجاد اشتغال نیز گردشگری است.

وی دانشگاه ها را دارای ظرفیت بسیار مطلوب برای رشد و توسعه استان دانست و افزود: اساتید دانشگاه می توانند آمادگی خود را برای تهیه شرح خدمات شهرستانی و استانی اعلام کنند؛ چراکه امسال اعتبار بسیار خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان وجود دارد.
 
ویژه برنامه های گرامیداشت چهلمین سال دانشگاه محقق برگزار می شود
گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست به برگزاری همایش علمی و اجرایی اتحادیه دانشگاه های آسیای میانه در اردبیل اشاره کرد و گفت: در کنار اولین همایش علمی و اجرایی اتحادیه دانشگاه های آسیای میانه که در آبان ماه سالجاری در اردبیل برگزار خواهد شد، نشست بین المللی سازی آموزش عالی نیز برگزار خواهد شد.

وی از افزوده شدن زبان فارسی به مجموعه زبان های رسمی اتحادیه  دانشگاه های آسیای میانه خبرداد و گفت:به مناسبت چهلمین سال تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی است، مراسمات، جشن‌ ها، کنگره‌ ها و همایش های مختلفی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

همایش ملی گردشگری در اردبیل برگزار شود

 محمد نریمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این نشست به موارد مطروحه در جلسه نخست اشاره کرد و گفت: در جلسه گذشته موضوعاتی همچون قابلیت های گردشگری استان به ویژه توریسم ورزش،مستندسازی با زبان انگلیسی با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی و میراث فرهنگی، ضرورت حضور در شبکه جهانی اینترنت برای معرفی قابلیت های استان، معرفی رویدادهای مهم در اینترنت، ضرورت زیباسازی شهری و فراهم سازی امکانات ورزشی استاندارد برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی پیشنهاد شد.

وی پیشنهاد کرد، همایش ملی گردشگری مهرماه سالجاری با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شود تا جاذبه های گردشگری استان به گسترش و رونق گردشگری اردبیل کمک کنند، 

انتهای پیام/