کد خبر: 4783 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱

بیانیه بسیح دانشجویی دانشگاه های پارس اباد

بسیح دانشجویی دانشگاه های پارس اباد با صدور بیانیه ای عموم مردم این شهرستان را به حضور پرشور راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

بیانیه بسیح دانشجویی دانشگاه های پارس اباد

به گزارش ابصار خبر،بسیح دانشجویی دانشگاه های پارس اباد با صدور بیانیه ای عموم مردم این شهرستان را به حضور پرشور راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه با اشاره به اهمیت پاسداشت روز قدس آمده است، این روز تاریخی در واقع روز حفظ امنیت کشور، ملت و دستاوردهای انقلاب  روز قدس پشتوانه‌ی امنیت کشور ما هم هست. این را همه‌ی آحاد مردم عزیز ما بدانند؛ هر یک نفری که روز قدس توی خیابان می‌آید، به سهم خود دارد به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک میکند. روز قدس روز بزرگی است، روز مهمی است. ان‌شاءاللَّه امسال، هم در کشور ما و هم در کشورهای اسلامی دیگر، این روز، باعظمت‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

این بیانیه می افزاید:روز جهاني قدس، ابتکار معمار کبير انقلاب اسلامي و عرصه اي براي اتحاد و يکپارچگي امت اسلامي در حمايت از ملت مظلوم فلسطين و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهيونيسم جهاني است، روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده ي مستکبرين و خون خواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم اشغالگر قدس و حامي آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايتکار است

بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد مغان در پایان بیانیه خود ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهیپمایی روز جهانی قدس ، از عموم مردم بویژه دانشجویان  بصیر ایران اسلامی دعوت کرد دوشادوش برادران و خواهران خود در سراسری جهان به ندای امام و مقتدای خویش لبیک گفته و با فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل ، مشت محکمی بر هان صهیونیزم غاصب و حامیان آن به خصوص شیطان بزرگ ، انگلیس خبیث و وهابیت ملعون (آل خلیفه و آل سعود ) زنند.

 

انتهای پیام/