کد خبر: 4797 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

در یازدهمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه های استان مطرح شد؛

خدابخش:واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد به کلینیک مدیریت مراجعه کنند/مهندسی ارزش، یک علم است

استاندار اردبیل در نشست خود با اساتید دانشگاه های اردبیل در دانشگاه محقق با بیان اینکه مدیران واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد جهت حل مشکلات خود به کلینیک مدیریت مراجعه کنند،گفت:در حال حاضر اداره کل جذب سرمایه گذاری در استانداری فعال است.

خدابخش:واحد های تولیدی راکد و نیمه راکد به کلینیک مدیریت مراجعه کنند/مهندسی ارزش، یک علم است

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، یازدهمین نشست استاندار اردبیل با اساتید دانشگاه های استان با موضوع «توسعه گردشگری اردبیل» در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مجیدخدابخش استاندار اردبیل در این نشست با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در شهرک های صنعتی استان وجود دارد، گفت: مدیران این واحدها برای حل مشکلات خود به کلینیک مدیریت مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر اداره کل جذب سرمایه گذاری نیز در استانداری اردبیل فعال است.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود مکان یابی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری را یک کار علمی دانست و گفت: در همین راستا مهندسی ارزش نیز یک علم بوده و اساتید دانشگاه و سرمایه گذاران نیز باید هنر تبدیل ایده به اجرا داشته باشند.

خدابخش ضمن تقدیر از دانشگاه محقق اردبیلی بخاطر عهده دار شدن اسکان تیم ملی قایقرانی،گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی دختران زیر 16 سال در دریاچه گیلارلوی گرمی در حال برگزاری است که می تواند در معرفی و توسعه گردشگری شهرستان گرمی و استان موثر باشد.

وی گفت: به دنبال برگزاری موفقیت آمیز مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردیبهشت ماه سالجاری در اردبیل، مرداد ماه نیز میزبان مسابقات والیبال انتخابی قهرمانی جهان خواهیم بود.

 گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این نشست با بیان اینکه توسعه گردشگری تابعی از شرایط کلی کشور است، افزود: همچنین این توسعه تابع سیمایی است که از کشور به دنیا ارائه می کنیم.

محمد نریمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گردشگری می تواند از موارد مهم در توسعه استان باشد، گفت:تدوین سند جامع گردشگری استان، برنامه ریزی برای حضور گردشگری اردبیل در فضای مجازی و توجه به پتانسیل اردبیل در بخش گیاهان دارویی از جمله موارد مهمی است که در جلسات اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نتیجه برگزاری این جلسات جشنواره مستندات گردشگری اردبیل توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان در حال برگزاری است، افزود: موارد پیشنهادی این جلسات می تواند در قالب راهبرد عملی به کار گرفته شود.

انتهای پیام/