کد خبر: 4798 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی استان؛

بازارسازی از برنامه های اصلی دولت است/اردبیل عالی ترین قابلیت برای انجام بازی گلف را دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بازارسازی را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود:بازارسازی دارای هزینه های سنگین و نیازمند فعالیت های حرفه ای است.

بازارسازی از برنامه های اصلی دولت است/اردبیل عالی ترین قابلیت برای انجام بازی گلف را دارد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در نشست با اساتید دانشگاه های استان به ظرفیت های گردشگری اشاره کرد و گفت:بازارسازی از وظایف اصلی دولت ها است.

وی تصریح کرد: بازارسازی دارای هزینه های سنگین و نیازمند فعالیت های حرفه ای است.

حاجی زاده توسعه صنعت گردشگری را از برنامه های اصلی دولت دانست و افزود: یکی از عالی ترین پتانسیل های استان ورزش های هیجانی و ماجراجویی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه جریان رویدادسازی ورزش با میزبانی مسابقات آسیایی والیبال در استان نهادینه شد، گفت: استان اردبیل عالی ترین قابلیت را از نظر جغرافیای طبیعی برای بازی گلف دارد که می توان از این قابلیت به نحو احسن استفاده کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه گردشگری دامنه‌ های بسیار متنوعی دارد، گفت: افرادی که می توانند در شرایط کشور ما به ایران سفر کنند، اکثرا در زمینه فرهنگی بوده و در رنج سنی بالای 40 سال هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه نقشه های جغرافیایی استان با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: پایگاه فعالیت های پژوهشی میراث فرهنگی نیز در گروه های گردشگری و باستان شناسی دانشگاه محقق اردبیلی است.

انتهای پیام/