پربازدیدترین ها

کد خبر: 4900 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰

توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد؛

دوره تخصصی روشهای صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اردبیل

دوره آموزشی تخصصی روشهای صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با حضور مبلغه های حوزه های علمیه خواهران استان توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل برگزار شد.

دوره تخصصی روشهای صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، دوره  آموزشی تخصصی روشهای صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با حضور اساتید مجرب کشوری و استانی ویژه طلاب حوزه های علمیه خواهران استان توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) و با همکاری اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان در اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد سید سیاح مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت عباس(ع) با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب یک دوره آموزشی تخصصی با موضوع روش های صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه با شرکت جمعی از مبلغه های حوزه علمیه خواهران استان زیر نظر اساتید برتر استانی و کشوری چون نیلچی زاده کارشناس برنامه سمت خدا و مشاور سازمان ملی جوانان در امور دختران٬ زنان و خانوده در محل سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه استان برگزار شد.

وی ضرورت برگزاری دوره های از این دست را جهت همفکری و بصیرت افزایی طلاب و مبلغه ها ضروری دانست و گفت:این دوره آموزشی با هدف آشنایی با روش های صحیح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب جهت مقابله با شبیخون فرهنگی برگزار شد.

سیر تاریخی پوشش و عفاف در جهان،هجوم خاموش علیه عفاف و حجاب،بررسی ماجرای کشف حجاب در ایران،پوشش و حجاب در ادیان،تأثیر پوشش در ایجاد آرامش روانی انسان ، انتقال تجربیات و بررسی شبهات حجاب از جمله سرفصل های آموزشی این دوره آموزشی عنوان شده است.

انتهای پیام/