کد خبر: 4927 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴

دانشگاه محقق اردبیلی فاتح مسابقات کشتی منطقه 3 کشور شد

تیم های کشتی آزاد و فرنگی دانشگاه محقق اردبیلی به ترتیب با کسب 63 و 75 امتیاز فاتح رقابت های کشتی دانشجویان دانشگاه های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی شدند.

دانشگاه محقق اردبیلی فاتح مسابقات کشتی منطقه 3 کشور شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان منطقه 3 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور 62 ورزشکار دانشجو به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

غلامرضا احمدزاده مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر گفت: تیم های  کشتی آزاد و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با کسب مقام های برتر فاتح این دوره از رقابت ها شدند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 42 ورزشکار در قالب 8 تیم در بخش کشتی آزاد و 20 ورزشکار در قالب 4 تیم در بخش کشتی فرنگی حضور داشتند،گفت: در بخش تیمی کشتی آزاد، تیم های دانشگاه محقق اردبیلی با 63 امتیاز، دانشگاه تبریز با 62 امتیاز و دانشگاه ارومیه با 47 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود:در رشته کشتی آزاد سعید زمانیان در وزن 125 کیلوگرم مقام اول، حسین براتی در وزن 57 کیلوگرم، آرش الماس زاده در وزن 65 کیلوگرم،بهنام خوشنودی در وزن 86 کیلوگرم مقام دوم، و امیر فتحی در وزن 97 کیلوگرم  رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

احمد زاده با بیان اینکه مسابقات کشتی فرنگی نیز در هشت وزن انجام شد، گفت:در بخش تیمی کشتی فرنگی نیز تیم های دانشگاه محقق اردبیلی با 75 امتیاز، دانشگاه تبریز با 55 امتیاز و دانشگاه بناب با 49 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود:امیر معتاب در وزن 130 کیلوگرم، رضا محمدعلیپور در وزن 85 کیلوگرم، علی صداقتی در وزن 98 کیلوگرم و آرش آزاد در وزن 71 کیلوگرم  مقام اول،امیر یعقوبی در وزن 59 کیلوگرم ،ابوالفضل ملاج در وزن 66 کیلوگرم، وحید جباری در وزن 80 کیلوگرم مقام دوم و هادی حمدی در وزن 75 کیلوگرم مقام سوم  را کسب کردند.

 سعید اهری زاد دبیر تربیت‌بدنی منطقه 3 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز ضمن تقدیر از میزبانی شایسته دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری مسابقات منطقه ‌ای کشتی آزاد و فرنگی و برگزاری ایده ‌آل این مسابقات، گفت: المیپاد کشوری مسابقات نیز در شهرهای اصفهان برای دختران و شیراز برای پسران در تابستان سال 1397 برگزار خواهد شد.

وی افزود: منتخبان مسابقات منطقه ای در المپیاد سال آتی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/