کد خبر: 4928 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴

نوسازی خانه محروم در گلمغان اردبیل توسط گروه جهادی منادیان آبادی+تصاویر

جمعي از جهادگران بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در قالب گروه جهادي منادیان آبادی در حركت جهادي خود يك باب خانه محروم در محله گلمغان اردبیل را نوسازی و مرمت کردند.

نوسازی خانه محروم در گلمغان اردبیل توسط گروه جهادی منادیان آبادی+تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مرتضی فردی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و مسئول گروه جهادی منادیان آبادی با اعلام خبر شروع فعالیت های جهادی این دانشگاه گفت:گروه جهادی منادیان ابادی طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در طول سال و عرصه یابی فعالیت های جهادی خود، نوسازی یک باب خانه محروم را در محله گلمغان اردبیل در اولویت کاری خود قرار دادند تا با سال جهادی پرباری را شروع کنند.

وی با بیان اینکه اين واحد مسكوني توسط دانشجویان بسیجی و با همكاري خيرين و بسيج سازندگي بسیج دانشجویی و  سپاه در حال احداث است،گفت: از خيرين عزيز تقاضا مي شود در اين كار خير و خداپسندانه گروه های جهادی را مساعدت کنند.
فردی در ادامه سخنان خود به سایر فعالیت های گروه جهادی در این منطقه محروم از اردبیل اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، فرهنگی و کلاس های تقویتی برای دانش اموزان از جمله فعالیت های گروه جهادی منادیان آبادی در محله گلمغان اردبیل است.

یکی از اهالی منطقه گلمغان اردبیل در رابطه با مشکلات این منطقه به خبرنگار ابصار خبر گفت: با وجود جمعیت قابل توجه محله گلمغان، این منطقه از اردبیل همیشه مورد کم لطفی و بی مهری مسئولان بوده و نمایندگان آن را به چشم چند هزار رای فقط در دوران انتخابات می‌بینند و بعد از آن هرگز به وعده‌های خود عمل نکردند.چنانچه ده‌ها شهرک بعد انقلاب ایجاد و گسترش یافت اما گلمغان همچنان چوب بی مهری مسئولان را می‌خورد.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها بی کیفیت اند،راه‌ها پر از چاله‌اند،آب آشامیدنی بدون فیلتر و جوشاندن غیرقابل شرب است،خاطرنشان کرد: سطل زباله در این محله با این وسعت فقط ۵ مورد است؛ که باید اقلاً ۵۰ مورد باشد تا بجای گذاشتن زباله‌های زیر تیر برق‌ها و رودخانه مرکزی در آنها قرار دهیم؛ که شب‌ها طعمه سگهای ولگرد می‌شوند.

یکی دیگر از اهالی منطقه نیز گفت: مشکلات مربوط به شهرداری اعم از آسفالت کوچه و خیابان و معابر و فضای سبز  و ساخت و ساز همچون پروانه و مسائل مربوط به حاشیه نشینی و مشکلات مربوط به اداره برق روشنایی معابر  و مشکل فشار آب شهری ،نبود بانک در محله ،نبود پاسگاه در محله و دهها مشکل دیگر نارضایتی مردم بزرگترین محله حاشیه نشین اردبیل را به دنبال دارد که از مسئولین اردبیل عاجزانه تقاضا داریم با عنایت حکمیانه و خاص پیگیر مشکلات این محله محروم باشند.

وی افزود:حل  معضلات منطقه فقط نیازمند مدیران توانمند و دلسوزی است که فرمایشات امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهند.

محله گلمغان بزرگترین محله اردبیل و جزء محلات 13 گانه ی حاشیه اردبیل محسوب می شود که عمده جمعیت آن از روستاهای دامنه ساوالان طی سالهای 1345 به بعد کوچ کرده اند.

انتهای پیام/