پربازدیدترین ها

کد خبر: 4952 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰

در مراسم عصری با شهدا مطرح شد؛

ابراهیم پور:مبارزه با فاسق، حلقه مفقوده در جهاد کنونی است/ ادبیات دولت سازش، توانایی مقابله با شرایط فعلی را ندارد

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در جمع دانش پژوهان طرح ولایت با بیان اینکه مبارزه با فاسق، حلقه مفقوده در جهاد کنونی است، از دانشجویان خواست در مبارزه با فاسقان، وصیت نامه داشته و با کفن شهادت در میدان حاضر شوند.

ابراهیم پور:مبارزه با فاسق، حلقه مفقوده در جهاد کنونی است/ ادبیات دولت سازش، توانایی مقابله با شرایط فعلی را ندارد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مراسم عصری با شهدای گمنام با حضور دانش پژوهان طرح ولایت با سخنرانی عظیم ابراهیم پور مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی شامگاه پنجشنبه در تپه نور الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

ابراهیم پور در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بخصوص علی سیفی از طرح ولایت بعنوان اردوگاه آماده سازی یاران امام زمان(عج) نام برد و گفت: شرایط فعلی سخت ترین دوران انقلاب اسلامی را رقم زده بطوریکه چشم امید انقلاب به تلاش های آگاهانه  و مدبرانه شما است.

وی در ادامه سخنان خود حوادث دهه 60 را یادآور شد و گفت: 8 سال دفاع مقدس، ترورهای خیابانی، حملات مسلحانه منافقین به مردم بیگناه، کودتاهای پشت سرهم از جمله حوادث و وقایع دهه 60 بودند که جوانانی همچون شما در برابر توطئه های بی امان دشمنان اسلام ایستاده  و اجازه تعدی به انقلاب را ندادند.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی با بیان اینکه رزمندگان اسلام خرمشهر را با غربت آزاد کردند،گفت:دهه 60 دهه مظلومیت رزمندگانی بود که در عملیات های فتح المبین، بیت المقدس، والفجر8، کربلای 5 حماسه آفرینی کردند.

وی از تصویب قطعنامه و ارتحال امام خمینی(ره) نیز بعنوان دیگر حوادث تلخ دهه 60 نام برد و گفت: به گفته رهبر انقلاب خرمشهرهایی در پیش است و شما جوانان باید این خرمشهر ها فتح کنید.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود به دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اشاره کرد و گفت: نقشه و توطئه دشمنان اسلام برای آینده انقلاب اسلامی است و در این میان نقشه و برنامه ریزی شما جوانان برای خنثی کردن توطئه های پیش رو تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب نیازمند تدبیر و شهامت شما جوانان است، گفت: دوره هایی چون طرح ولایت برای آماده سازی شما جوانان طرح ریزی شده تا شما بتوانید با آموزه های این دوره، خودتان را برای مقابله با توطئه های دشمنان آماده کنید

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ادامه سخنان خود از دانش پژوهان طرح ولایت خواست تا با فرصت سازی برای جوانانی چون خودشان اجازه اتلاف وقت و بازی خوردن به آینده سازان این مملکت را ندهند.

وی در ادامه سخنان خود به بیان خاطرات دوران دانشجویی خود و تشکیل بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: برای فتح خرمشهرهای پیش رو طرح و برنامه لازم است  و دوره های طرح ولایت جهت تقویت قدرت برنامه ریزی شما طرح ریزی شده است.

ابراهیم پور از دانش پژوهان طرح ولایت خواست تا نقش و جایگاه خود را در عرصه کنونی پیدا کرده و در جهت ایفای بهینه نقش خود در برابر جبهه استکبار بکوشند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دستور آتش به اختیار را برای شما جوانان صادر کرده است، گفت: امروز شما وظیفه دارید با راه اندازی قرارگاه های آزادسازی، خرمشهر های کنونی را فتح کنید.

راوی دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات تهرانی مقدم با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: تهرانی مقدم در دیدار خود با رهبر انقلاب گوشه ای از کار را که همان ایجاد خط تولید انواع موشک بود، خود بر عهده  گرفت و در تحقق آن نیز جان خود را تقدیم انقلاب کرد.

وی از دانش پژوهان طرح ولایت خواست تا با الگوگیری از جوانانی چون تهرانی مقدم، حسن باقری و زین الدین ها خود را برای ایفای نقش در نبرد سرنوشت ساز پیش رو آماده کنند.

ابراهیم پور با بیان اینکه امروز دشمن تا ارکان نظام منجمله نهاد ریاست جمهوری نفوذ کرده اند، گفت: در برهه ی کنونی هیچکس نمی تواند ادعای بصیرت کافی و لازم داشته باشد چونکه لحظه ای غفلت می تواند منجر به فاجعه ای جبران ناپذیر شود.

وی در ادامه سخنان خود از دانش پژوهان طرح ولایت خواست تا ضمن غسل شهادت، همواره کفن شهادت را نیز با خود به همراه داشته باشند و در راه تعالی انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی وظیفه دانشجویان بسیجی را در برهه ی کنونی پیدا کردن و حفظ خط مقدم جبهه دانست و گفت:خداوند متعال عزت و توفیق شهادت را به آنهایی که در خط مقدم هستند می دهد.

وی از تداوم نماز شب بعنوان چراغ راه رزمندگان اسلام در اقصی نقاط عالم نام برد و گفت: همه اسرار توفیقات رزمندگان، در نماز شب نهفته است.

ابراهیم پور تصریح کرد: در شرایط فعلی دانشجوی بسیجی باید با وصیت نامه قدم بردارد چونکه هرلحظه احتمال شهادت وجود دارد

وی از فهم و نگاه مدیریت جهانی بعنوان مهمترین سلاح سربازان امام زمان(عج) نام برد و گفت؛ سربازان امام زمان(ع) دارای بینش جهانی بوده و با راه و رسم میدان داری در عرصه های جهانی نیز آشنا هستند

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی با بیان اینکه اغلب تکنولوژی های روز تنها موجبات سرگرمی جوانان ما را فراهم کرده اند، از دانشجویان خواست تا با عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب که با صدور فرمان آتش به اختیار، حجت را برای همه تمام کرده اند، در زمینه تعالی انقلاب اسلامی قدم بردارند.

وی از مدل دولت مقاومت، بعنوان راهکار رهبر معظم انقلاب جهت عبور از بحران فعلی نام برد و گفت: ادبیات دولت سازش توانایی مقابله با شرایط فعلی را ندارد و تنها با دولت مقاومت است که می توان بر شرایط فعلی غالب شد

ابراهیم پور از جوانان خواست تا نقش و جایگاه خود را در دولت مقاومت پیدا کرده و با انجام وظیفه خود موجبات پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی را فراهم کنند.

وی از جهاد کبیر بعنوان میدان دار دولت مقاومت نام برد و گفت: حرکت های جمعی از روی بصیرت همواره با برکت بوده  و تأثیرگذار تر هستند.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از شهید مهدی زین الدین در پرداخت و گفت: شهید زین الدین حتی به نخ دکمه لباسی که فروشنده آن خمسش را نپرداخته نیز حساس بود چونکه معتقد بود، جهادش در راه خدا باید بابرکت باشد.

وی از دانش پژوهان طرح ولایت خواست،حواسشان را نسبت به ادای احکام دینی و رفتار و منششان جمع کنند تا جهادشان با برکت همراه باشد.

ابراهیم پور بخش عظیمی از شکست ها را متوجه اعمال فردی دانست و گفت: غفلتها، سحرهای بی حال و کم صفایی نماز شب باعث بی برکت بودن جهاد و فراهم کردن زمینه های شکست در انسان می شود.

وی در ادامه سخنان خود لزوم مبارزه با فاسقان را یادآور شد و گفت: در مواجهه جبهه ی حق با جبهه باطل اگر دشمن فاسق را نبینی و او از دستان شما در امان باشد، در واقع کاری از پیش نبرده اید.

ابراهیم پور حکمت 31 نهج البلاغه را یاداور شد و گفت: ایمان بر پایه جهاد، یقین، عدل و صبر استوار شده که هرکدام نیز دارای 4 پایه هستند.

مبارزه با فاسق حلقه مفقوده در جهاد ما است

وی بابیان اینکه جهاد دارای 4  پایه ی امر به معروف، نهی از منکر، صداقت و مبارزه با فاسق است، گفت: مبارزه با فاسق، حلقه مفقوده در جهاد ما است.

مسئول ستاد تخصصی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ادامه سخنان خود به تشریح کلمه فاسق از دیدگاه آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین پرداخت و گفت: در واقع فاسق کسی است که در مقابل ولایت ایستاده است.

وی از سند 2030 بعنوان نمونه بارز موضوع پیش رو نام برد و گفت: دادن آدرس غلط و اصرار بر اجرای این سند خیانت بار نمونه بارز کار فاسقانه است.

ابراهیم پور از دانش پژوهان طرح ولایت خواست تا با تشکیل قرارگاه های مبارزه با فاسقان، در تعالی انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست تا با بازخوانی نهج البلاغه و عمل به آن، آینده نگری را در خود تقویت کنند چونکه آفیت طلبی باعث سستی  و فراموشی در انسان می شود و با آن نمی توان زندگی پرثمری داشت.

 

انتهای پیام/