کد خبر: 4961 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲

در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه محقق مطرح شد؛

مخاطب شناسی، اساس کار فرهنگی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه ستاد اقامه نماز این دانشگاه، پیگیری و حل مشکلات مربوط به نماز را یکی از دغدغه های اصلی ستاد اقامه نماز عنوان کرد.

مخاطب شناسی، اساس کار فرهنگی است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام سیف اله مدبر در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه با بیان اینکه پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به نماز بصورت ماهانه یکی از دغدغه های اصلی ستاد است،گفت: ما در گذشته با مشکلات زیرساختی ازجمله نبود امکانات کافی در نمازخانه خوابگاه ها و مسجد دانشگاه روبرو بودیم که بخش عظیمی از این مشکلات حل شده و آن از برکات فعالیت این ستاد است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، خاطر نشان کرد: فعالیت های انجام گرفته شده با هدف حل مشکلات مربوط به نماز در دانشگاه گسترده است و همه‌ی مسئولین ستاد اقامه نماز کشوری به این امر اذعان دارند.

وی در ادامه سخنان خود از اعضای ستاد خواست تا فعالیت های خود در این زمینه را افزایش دهند،تا سایر موانع و مشکلات نیز از پیش پا برداشته شود.

برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در مسجد دانشگاه باعث ایجاد جاذبه در این مکان مقدس می شود

نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه عموم کارکنان و پرسنل دانشگاه در موقع اذان در نماز جماعت شرکت می کنند، گفت: حضور بیش از پیش آنها نیز قابل تقدیر است.

وی افزود: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ایجاد جاذبه در مسجد دانشگاه برای حضور بیشتر دانشجویان و اساتید اهمیت بسیاری دارد.

مخاطب شناسی در انجام کار فرهنگی اهمیت بسیاری دارد

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق نیز با اشاره به اهمیت نماز در امور جامعه اسلامی گفت: مخاطب شناسی در انجام کار فرهنگی اهمیت بسیاری دارد و لازم است قبل از انجام یک کار فرهنگی، مخاطب این امر بصورت دقیق شناسایی شود.

وی افزود: مشکلات موجود در بحث نماز بصورت گسترده در سطح کشور است که با اینحال دانشگاه محقق اردبیلی در این امر فعال تر از دیگر مراکز علمی کشور می باشد.

دانشکده علوم انسانی رتبه برتر در زمینه اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز در دانشگاه را دارد

 کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در جهت اهداف ستاد، خاطرنشان کرد: سال ۹۳ حدود سی و چهار مورد، سال ۹۴ حدود هفتاد و هفت مورد و در سال ۹۵ صد و شصت و چهار مورد فعالیت فرهنگی در دانشگاه صورت گرفته است که نسبت به فعالیت های سال ۹۵ وضعیت فعالیت دانشکده ها در عرصه فرهنگی مشخص شد و دانشکده علوم انسانی رتبه برتر را کسب نمود.

انتهای پیام/