پربازدیدترین ها

کد خبر: 497 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶

جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور استان اردبیل

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: خلاقیت و نوآوری سرلوحه کار دانشگاهیان قرار گیرد.

به گزارش ابصارنیوز به نقل از ایسنا، محرم زاده در دومین جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری باید سرلوحه امور دانشگاهیان قرار گیرد، افزود : دانشجویان سازندگان فرداهای جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خلاقیت ایجاد فرصتی است که بتوان ایده را به عمل تبدیل کند، تصریح کرد : دانشگاه پیام نور این امکان و فرصت را ایجاد کرده تا دانشجویان در دورترین نقاط کشور ایده های خود را عملی کنند.

محرم زاده با بیان اینکه جشنواره حرکت دانشگاه پیام نور بعد از جشنواره خوارزمی، مهمترین جشنواره دانشجویی در بحث علمی است، خاطرنشان کرد : فرصتی فراهم کنیم تا علم و تجربه درونی دانشجویان، صنعتی ارائه کنیم تا مدیریت را بروز کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اشاره به اینکه مدیران قبلی باید تجارب خود را در اختیار مدیران فردا قرار دهند، گفت : با تلاش و همکاری همدیگر صنعتی بسازیم که از آن به تولید علم برسیم.

وی با بیان اینکه به دانشی نیاز داریم که با تغییر منابع لاتین مشکلی نداشته باشیم، افزود : به سوادی نیازمندیم که درون خود ما نهادینه شده باشد.

محرم زاده از فعالیت 150 کانون علمی در دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد : اولویت اول کارهای دانشگاه پیام نور در سیزده نقطه استان، توجه به رشد و تعالی علمی است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه نهادهای علمی دانشگاه در کنار توسعه نهادهای ارزشی و دینی خواهند بود، خاطرنشان کرد : از ایده های قابل تبدیل به عمل دانشجویان بصورت همه جانبه استقبال می کنیم.

شایان ذکر است نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی و فرهنگی انجمن های علمی دانشگاه پیام نور استان اردبیل از تاریخ 16 لغایت 17 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دانشگاه پیام نور استان اردبیل پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای خبر