کد خبر: 4973 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد استان اردبیل؛

اتاق های گفتگو در مراکز دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی اتاق های گفتگو در مراکز و واحدهای استانی خبرداد و گفت: به منظور بررسی مشکلات و نارسایی های مربوط به دانشجویان و اساتید این اتاق فکرها راه اندازی می شود.

اتاق های گفتگو در مراکز دانشگاه آزاد راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، غلامحسین غاربی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی اتاق های فکر در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد در استان خبر داد و گفت: کلیه مسایل مربوطه به دانشگاه در این اتاق ها جمع بندی شده و در کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی به بیان برخی روش های کاربردی نهادینه کردن روابط عمومی تحول گرا پرداخت و گفت: روابط عمومی های استان می بایست از تبلیغات یک طرفه و سنتی به سمت گفت و گوهای دو جانبه و چند سویه روی آورده و در تکریم و ارزش گزاری به مخاطبین و نظرات آن ها  نهایت اهتمام را داشته باشند.

غاربی در ادامه سخنان خود به نزدیکی شروع ثبت نام ورودی های جدید اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هنوز جایگاه واقعی خود را به جامعه معرفی نکرده و این وظیفه روابط عمومی هاست که  در شناساندن توانمندی ها و پتانسیل های والای این مجموعه عظیم تلاش کنند.

انتهای پیام/