کد خبر: 4990 ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴

وزیر بهداشت در اردبیل؛

جواب قطعی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم ندارم

قاضی زاده هاشمی امروز در مراسم افتتاح طرح توسعه کلینیک تخصصی نمین با اشاره به موفقیت، فواید و برکات چشمگیر طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح طبق وعده رئیس جمهور در دولت دوازدهم هم با جدیت اجرا می شود.

 جواب قطعی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم ندارم

به گزارش ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما ، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر روز چهارشنبه چهارم مردادماه در مراسم افتتاح طرح توسعه کلینیک تخصصی نمین استان اردبیل با اشاره به موفقیت، فواید و برکات چشمگیر طرح تحول نظام سلامت در جامعه گفت: این طرح  طبق وعده رئیس جمهور در دولت دوازدهم هم با جدیت اجرا می شود.

وی مهمترین فایده طرح نظام سلامت را  کاهش پرداختی مردم دانست و اظهار داشت: این طرح بیمه را به دور افتاده ترین روستاها برد و در حال حاضر در سایه اجرای طرح تحول نظام سلامت، ۱۱ میلیون نفر در کشور رایگان بیمه شده اند و شاهد اضافه شدن ۲۴ هزار تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی کشور و احداث ۶ هزار خانه بهداشت در سراسر کشور هستیم.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت۱۲ هزار پزشک  مشغول به کار شدند ودر طول این طرح ۲هزارو ۴۰۰ تخت ویژه تجهیز و تحویل شده است.

هاشمی  در خصوص حضورش در کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: جواب قطعی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم ندارم و حضورم در دولت بعد در هفته های آینده مشخص می شود.

 

انتهای پیام/