پربازدیدترین ها

کد خبر: 5015 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی؛

دانشجویان اردبیل به قله سبلان صعود می کنند

مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی اردبیل از صعود سراسری دانشجویان دانشگاه های استان به قله سبلان خبرداد و گفت: این کار به منظور حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانشجویان نیمه دوم مردادماه انجام می شود.

 دانشجویان اردبیل به قله سبلان صعود می کنند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، امین صادق زاده مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی استان اردبیل از صعود سراسری دانشجویان برادر دانشگاه های استان در روزهای 16 و 17 مرداد به قله سبلان خبرداد و گفت: این اردوی فرهنگی و ورزشی در قالب کنگره شهدای دانشجوی استان و به منظور حفظ آمادگی جسمانی و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین جوانان به مدت 2 روز در ارتفاعات سبلان برگزار می شود.

صادق زاده در ادامه سخنان خود از دانشجویان علاقمند خواست جهت شرکت در این اردوی فرهنگی و ورزشی به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کوه آتشفشانی سبلان در 40 کیلومتری جنوب غربی اردبیل و 25 کیلومتری جنوب شرقی مشکین شهر قرار دارد. طول سلسله کوه سبلان را 60 کیلومتر و پهنای آن را 45 کیلومتر تخمین می زنند.این سلسله کوه سه قله معروف دارد که قله اصلی آن که به سلطان معروف است (به گویش محلی، سلطان ساوالان) و 4811 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

انتهای پیام/