کد خبر: 5059 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح شد؛

ستاری:فعالیت های حوزه آسیب های اجتماعی سنجش اثربخشی شود

مدیر کل بهزیستی استان در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه باید میزان اثربخشی برنامه های اجرا شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر بررسی شود،گفت:هر دستگاه می تواند یک فعالیت را به عنوان سنجش اثربخشی در اینخصوص معرفی کند

ستاری:فعالیت های حوزه آسیب های اجتماعی سنجش اثربخشی شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ستاری مدیرکل بهزیستی استان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به تشریح میزان اثر بخشی برنامه های دستگاه های اجرایی استان در خصوص کاهش آسیب های اجتمعی پرداخت و گفت: باید میزان اثربخشی برنامه های اجرا شده در زمینه مبارزه با مواد مخدر مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: این کار باعث می شود تغییرات رفتاری در جامعه مخاطب شناسی شود.
مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: هر دستگاهی می تواند یک فعالیتش را در این زمینه به عنوان سنجش اثربخشی معرفی و نقاط ضعف و قوت برنامه را استخراج کند. 

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق نیز در این جلسه به تشریح فعالیت های دانشگاه محقق در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در محیط دانشگاه پرداخت و گفت: برگزاری دوره ها و کارگاه ها می تواند در زمینه آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد مثمرثمر واقع شوند.
وی با بیان اینکه سوق دادن پایان نامه ها به سمت مسائل و موضوعات مبارزه با موادمخدر از دیگر برنامه های دانشگاه محقق اردبیلی در این زمینه است، افزود: پایان نامه ها، کارهای پژوهشی ارزنده و علمی هستند که می توان از آنها به نحو مطلوبی برای کاهش آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر استفاده کرد.
فنی اصل در پایان سخنان خود با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی از نظر آسیب های اجتماعی نسبت به دانشجویان دانشگاه های دیگر وضعیت بهتری دارند، خاطر نشان کرد: کارگاه ها و برنامه های مختلف برای سالم سازی محیط توسط مرکز بهداشت دانشگاه انجام می شود که این مسائل در کاهش آسیب های اجتماعی دانشجویان نقش پررنگی دارند.

انتهای پیام/