کد خبر: 5068 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹

جهت خدمت رسانی به مردم صورت گرفت؛

اعزام سفیران سازندگی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان

گروه جهادی منادیان آبادی متشکل از جهادگران بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل جهت خدمت رسانی به مردم به مناطق محروم اعزام شدند.

اعزام سفیران سازندگی دانشگاه آزاد اردبیل به مناطق محروم استان

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جهادگران بسیجی گروه جهادی منادیان ابادی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل با بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج دانشجویی جهت خدمت رسانی به محرومان عازم مناطق عملیاتی شدند

 سعید محمدی مدیرکل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم کار جهادگران دانشجو را ستود  و از دانشجویان خواست ضمن خدمت رسانی به محرومان جامعه از فرصت بوجودآمده استفاده کرده  و به خودسازی نیز مبادرت ورزند.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی کار بسیار ارزشمندی است،گفت:از دست اندرکاران این کار خیر قدردانی کرد.
حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه  این زندگی فقط برای مادیات نیست، گفت: آمده‌ایم تا ساخته شویم و راه شهدا را ادامه دهیم.
وی در ادامه سخنان خود به آیات قرآن کریم اشاره کرد و گفت: طبق دستور قرآن عهد ما باید عهد عبادت و بتدگی باشد و هرچه نقرب تر شویم به کمال بیشتر خواهیم رسید
واحدیزاده وظایف فردی مسلمانان را یادآور شد و گفت: وظیفه فردی ما در این دنیا خود سازی و وظیفه اجتماعی ما رسیدن به دیگران و جامعه است.
وی در بخش پایانی سخنان خود به بیان اهمیت هجرت از خود پرداخت و گفت:همه باید بسیجی وار برای رسیدن به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

مسئول دفتر نماد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیلی نفع ابتدایی و اولیه اردوهای جهادی متوجه خود دانشجویان و جهادگران عنوان کرد و گفت:طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر دیدید سیستم دچار اختلال بود و مشکل داشت در امورات فرهنگی خودتان با فکر و اختیار عمل کنید و اصطلاحا #آتش_به_اختیار باشید

وی افزود: انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان هست و ما وام‌دار آنها هستیم و امام خمینی(ره) نیز بارها فرمودند؛ باید به آنها رسیدگی کنید و شما با این عمل خودتان ( اردوهای جهادی) به پایدار ماندن ریشه های انقلاب استمرار میبخشید

گروه جهادی منیادیان آبادی متشکل از 100 دانشجوی برادر  و خواهر  پس از بدرقه مسئولان دانشگاه و بسیج جهت خدمت رسانی به مناطق محروم عازم روستاهای خلیفه لو، سقزجی، یونجالو، توپراغلو شدند.

انتهای پیام/