کد خبر: 5091 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی؛

جهاددانشگاهی فعالیت خود را در دانشگاه‌ها توسعه دهد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از علاقه‌مندی این دانشگاه برای توسعه همکاری با جهاددانشگاهی خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد در آینده فضای فیزیکی بهتری در اختیار این نهاد انقلابی و فرهنگی قرار دهیم.

جهاددانشگاهی فعالیت خود را در دانشگاه‌ها توسعه دهد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از فارس اردبیل، گودرز صادقی امروز در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار کرد: جهت سهولت پیگیری مطالبات و همکاری فیمابین، پیشنهاد می‌شود جهاددانشگاهی اردبیل نماینده‌ای به مراکز آموزش عالی استان معرفی نماید تا در جلسات مرتبط با فعالیت‌های این واحد شرکت نماید.

وی با بیان اینکه در گذشته جهاددانشگاهی واحد اردبیل در دانشگاه‌ها مستقر بود، افزود: لازم است جهاددانشگاهی فعالیت خود را در دانشگاه‌ها توسعه دهد و در ایجاد رابطه بیشتر با این مراکز علمی و پژوهشی تلاش نماید.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از علاقه‌مندی این دانشگاه برای توسعه همکاری با جهاددانشگاهی خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد در آینده فضای فیزیکی بهتری در اختیار این نهاد انقلابی و فرهنگی قرار دهیم. همچنین تلاش داریم جهاددانشگاهی همچنان در زمینه کتاب و انتشارات با دانشگاه محقق اردبیلی همکاری داشته باشد.

دکتر صادقی در ادامه بر حضور جهاددانشگاهی در شواری فرهنگی این دانشگاه قول مساعد داد.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز ضمن قدردانی همراهی دانشگاه محقق اردبیلی با این واحد تصریح کرد: امروز شاهد توسعه فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی در سطح دانشگاه و استان هستیم که کسب رتبه‌های برتر توسط این دانشگاه نشان از توسعه دو چندان دانشگاه است.

وی با اعلام اینکه جهاددانشگاهی نهادی انقلابی است در بطن دانشگاه است، ادامه داد: با عنایت به حضور معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی اردبیل در داخل دانشگاه محقق اردبیلی به نظر می‌رسد با حضور در شورای فرهنگی دانشگاه زمینه توسعه همکاری‌های فرهنگی و علمی فی مابین فراهم شود .

اوچی در ادامه از فعالیت‌های علمی و پژوهشی این واحد گزارش داد وافزود: وجود نمایندگی کتابفروشی و انتشارات واحد در دانشگاه محقق اردبیلی می‌تواند رسالت جهاددانشگاهی در ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان را تسهیل نماید.

انتهای پیام/