کد خبر: 5135 ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱

با بدرقه رئیس دانشگاه

سفیران جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم اعزام شدند

جهادگران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بدرقه رئیس دانشگاه جهت خدمت رسانی به مردم به روستاهای سئین، ورگه سران، اوجور، شایق و بینمار از مناطق محروم اردبیل اعزام شدند.

سفیران جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به مناطق محروم اعزام شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جهادگران دانشجوی گروه جهادی فاطمه الزهراء دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه و حجت الاسلام واحدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مسئولین بسیج دانشجویی جهت خدمت رسانی به مردم به مناطق محروم اعزام شدند.

اردوهای جهادی باعث ایجاد انگیزه و  تزریق امید به مردم مناطق محروم می شود

اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در حاشیه این مراسم ضمن تبیین اهداف اردوهای جهادی به تشریح فعالیت های جهادی دانشجویان این دانشگاه در مناطق محروم پرداخت و گفت: اینکه انسان از غروری که تحصیلات و جایگاه اجتماعی به او می بخشد و تمام لذت های راحتی فردی چشم بپوشد و خود را وقف خدمت به دیگران کند، این کار علاوه بر اینکه روح و نفس جهادگر را صیقل می دهد، باعث ایجاد انگیزه و امید در مردمی که در این مناطق زندگی می کنند نیز خواهد شد.

وی افزود: امسال 120 دانشجوی جهادگر در قالب 5 تیم جهادی به روستاهای سئین، ورگه سران، اوجور، شایق و بینمار  اعزام شدند تا در طول 10 روز به خدمت رسانی به مردم مناطق محروم بپردازند.

جهاد با نفس، مهمترین هدف اردوهای جهادی است

سجاد محسنی مسئول گروه جهادی فاطمه الزهرا دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  نیز با بیان اینکه تاریخچه برگزاری اردوهای جهادی به اوایل انقلاب بر می گردد گفت: مهمترین  هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است.

وی  جهاد با نفس را مهمترین هدف اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: انگیزه بخشی و ایجاد امید در مردم مناطق محروم بزرگترین دستاوردی است که جهادی ها از خود برجای می گذارند و این شایسته نظام جمهوری اسلامی است.

مسئول گروه جهادی فاطمه الزهراء دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود به نوع فعالیت های جهادی  گروه خود اشاره کرد و گفت: رنگ امیزی مدرسه روستای شایق و  ساخت سرویس بهداشتی در روستای آتشگاه از فعالیت  های عمرانی گروه جهادی فاطمه الزهرا است.

وی فعالیت های آموزشی و فرهنگی را جزء لاینفک اردوهای جهادی نام برد و گفت: ویزیت رایگان پزشکی، دندان پزشکی و مامایی در کنار خدمات بهداشتی و درمانی از دیگر برنامه های گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است.

 انتهای پیام/