کد خبر: 5140 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱

به مناسبت روز پزشک منتشر شد؛

پوستر "نبض زندگی"

همه قربانیان جرائم، حوادث و خشونتها و نیز سربازانی که در میدانهای جنگ زخمی شده اند، این نکته را خوب می دانند که در یک شرایط خاص، پزشک است که می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را در نظر گرفته و آن را معنی کند.

پوستر "نبض زندگی"

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، در ایران، اول شهریور ماه، همزمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی، به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام گذاری شده‌ است

با نگاهی به احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) اهمیت طب و اطباء بخوبی مشخص می شود بطوریکه امام علی(ع) می فرمایند:هرکه طبابت می کندباید از خدا بترسد و خیرخواه باشد و سعی خود را بکار ببرد.

در یک شرایط خاص، پزشک است که می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را در نظر گرفته و آن را معنی کند. همه قربانیان جرائم، حوادث و خشونتها و نیز سربازانی که در میدانهای جنگ زخمی شده اند، این را خوب می دانند، زیرا زندگی آنها به مهارت جراحان مربوطه  وابسته است.

افرادی که دچار آسیب های وخیم و بحرانی می شوند، نیاز به پزشکی دارند که به سرعت به آنها مراجعه کرده و روند درمانی آنها نیز به سرعت آغاز شود؛ چرا که به تاخیر افتادن درمان ممکن است به معنی مرگ فرد باشد.

پوستر "نبض زندگی"به منظور تجلیل از خدمات انسان دوستانه پزشکان توسط واحد گرافیک ابصارخبر تولید و منتشر شده است.

انتهای پیام/