کد خبر: 5174 ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷

در مراسم شبی با شهدای گمنام مطرح شد؛

سردار بابازاده:مردم غیور اردبیل همواره در همه صحنه ها خط شکن هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در مراسم شبی با شهدا که با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام در اردبیل برگزار شد ایثار و فداکاری های جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس را یاداور شد و گفت:مردم غیور اردبیل همواره در همه صحنه ها خط شکن هستند.

سردار بابازاده:مردم غیور اردبیل همواره در همه صحنه ها خط شکن هستند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، شب گذشته مراسم شبی با شهدا با حضور پیکر مطهر 4 شهید گمنام در مسجد امام صادق(ع) محله دروازه مشکین اردبیل برگزار شد.

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت و گفت: مردم غیور اردبیل همواره در همه صحنه ها خط شکن بودند.

وی کمک های مردی اردبیل در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: امروز نیز این همدلی با تمام قوت ادامه دارد بطوریکه مردم استان در کمک به جبهه مقاومت اسلامی نیز جز استان های پیشتاز بوده  و از این نظر در جایگاه سوم کشور قرا دارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)ایثار و فداکاری های سردار رحیم نوعی اقدم از یادگاران دفاع مقدس را یادآورشد و گفت: این دلاور خطه اردبیل هنوز هم دست از مجاهدت نکشیده و بعنوان نماینده استان در خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی در سوریه برابر متجاوزین به اسلام می جنگد.

وی به حاشیه سازان بدخواهان نظام در طول عمر باعظمت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: همه باید با تمام وجود از اسلام دفاع کنیم و با لباسی یکدست زیر پای علم امام حسین(ع) شور حسینی را همراه با شعور حسینی در جامعه بسط و گسترش دهیم.

بابازاده با بیان اینکه ما سربازان ولایت فقیه هستیم گفت:دشمن همواره در صدد سست کردن عقاید و باورهای این ملت است و در این راه از هر وسیله استفاده می کند.

وی با بیان اینکه ایران پر از جوانانی چون شهید محسن حججی است،گفت: جوانان کشور با کسب بصیرت لازم در برابر زیاده خواهی های دشمنان اسلام خواهند ایستاد.

سخنرانی حجت الاسلام نوریشعر خوانی و مداحی از جمله برنامه های شبی با شهدا در اردبیل بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/