کد خبر: 5178 ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷

حجت الاسلام نوری :

مدافعان حرم بی بدیل ترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) هستند/بسیج جان می دهد، شرف نمی دهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل در مراسم گرامی داشت سالروز شهادت پنجمین امام شیعیان با بیان اینکه مدافعان حرم بی بدیل ترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) هستند، گفت:بسیج جان می دهد اما ذلت نمی پذیرد.

مدافعان حرم بی بدیل ترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) هستند/بسیج جان می دهد، شرف نمی دهد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل در مراسم گرامی داشت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) در مسجد امام صادق(ع) این شهرستان گفت:مدافعان حرم بی بدیل ترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل در این مراسم ابتدا به تبیین ویژگی های علمی و شخصیتی پنجمین امام شیعیان پرداخت و گفت:شخصیت امام نه تنها در نظر اهل تشیع ممتاز است بلکه در منظر دانشمندان اهل سنت نیز شخصیت یگانه‌ای است.

وی با بیان اینکه زیارت جامعه کبیره یک دوره فشرده امام شناسی است،گفت: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیاستمدارترین مردمان هستند.

نوری در ادامه سخنان خود به تبیین وظازیف شیعیان در جامعه پرداخت و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم تا به یاری ائمه معصومین همت کنیم.

 

مدافعان حرم بی بدیل ترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) هستند

وی با بیان اینکه مدافعان حرم یاری کنندگان واقعی ائمه معصومین(ع) هستند گفت: مدافعان حرم با عمل خود نشان دادند که اگر آن زمان نیز در کربلا حاضر بودند به ندای "هل من ناصر" امام حسین(ع) لبیک می گفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل به فراز هایی از دعای ندبه اشاره کرد و گفت:در دعای ندبه آمده است که هر کس امام علی (ع) را یاری کند در واقع به دستورات خداوند متعال عمل کرده است.

 

تبیین اشکال مختلف یاری اهل بیت(ع)در برهه کنونی

وی به تبیین اشکال مختلف یاری اهل بیت(ع) پرداخت و گفت: یاری علمی،عملی و مالی از جمله راه های یاری ائمه معصومی در عصر ما هستند .

نوری مطالعه کتاب های اعتقادی، علمی و تاریخی  را که منجر به بصیرت افزایی مردم شود را یاری علمی ائمه معصومین عنوان کرد و گفت:امروز دشمنان اسلام همواره در صدد هستند تا هجوم از طریق شبکه های اجتماعی، وب سای ها و بازی های یارانه ای به اعتقادات و باورهای مردم نفوذ کرده و از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: تقویت باورها و اعتقادات دینی در مردم می تواند توطئه های دشمنان در این زمینه را خنثی کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل مدافعان حرم زا بهترین یاری کنندگان عملی اهل بیت(ع) دانست و گفت: مسلم بن عقیل اولین یاری کننده و حبیب بن مظاهر زیباترین یاری کنندگان اهل بیت(ع) بودند.

وی از کمک های مالی بعنوان سومین راه یاری اهل بیت(ع) نام برد و گفت: هر کسی که نمی تواند در میدان عمل وارده شده  و به ادای دین بپردازاد می تواند با اهدای مال و تهیه ملزومات جنگ به اهل بیت (ع) خدمت کند.

نوری در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز بیشترین هجمه ها متوجه رهبر معظم انقلاب بعنوان ولی فقیه و مجموعه سپاه بعنوان بازوی عملی انقلاب است، گفت: بسیج جان خود را در راه خدا ،اسلام و ولایت فقیه می دهد اما حاضر نیست حتی لحظه ای شرف و عزت و خود را ازدست بدهد.

انتهای پیام/