کد خبر: 5209 ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق خبرداد؛

یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی احداث می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق از اجرای فاز اول یادمان شهدای گمنام این دانشگاه در آینده نزدیک خبرداد و گفت: احداث این یادمان بزرگ در سه فاز پیش بینی شده است که فاز اول آن در هفته آتی اغاز خواهد شد.

یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی احداث می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عباس فنی اصل معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز اجرای فاز اول یادمان شهدای دانشگاه محقق اردبیلی طی هفته آتی خبرداد و گفت: طرح مطالعاتی یادمان بزرگ شهدای گمنام دانشگاه به اتمام رسیده و با تأمین هزینه های مربوطه، اجرای فاز اول  زیر سطح سازی است،هفته آینده آغاز خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از شرکت مهندسین مشاور طرح بوم آورد تهران بعنوان مجری یادمان نام برد و گفت: هزینه های احداث یادمان با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی و تلاش همکاران مدیریت دفتر فنی و مدیریت طرح و برنامه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه محقق تأمین اعتبار شده است.

وی از جاده کشی و نصب المان بعنوان فاز اول اجرای پروژه یادمان شهدای گمنام دانشگاه نام برد و گفت: محوطه سازی و احداث پارکینگ در فاز دوم و اجرای طرح سازه گنبدی  نیز در فاز سوم این پروژه قرار دارد.

فنی اصل در پایان سخنان خود با بیان اینکه کارگاه عملیات اجرایی یادمان روز پنجشنبه 16 شهریورماه در محل احداث یادمان مستقر خواهد شد، گفت: فاز اول این یادمان تا پایان مهرماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/