پربازدیدترین ها

کد خبر: 5213 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل:

اقدامات دیپلماتیک مسئولان در خصوص میانمار منحصر به شبکه های اجتماعی نشود

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان میانمار از دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر امور خواست تا برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم فراتر از اظهار نظر در شبکه های اجتماعی عمل کند.

اقدامات دیپلماتیک مسئولان در خصوص میانمار منحصر به شبکه های اجتماعی نشود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:خبر کشتار مسلمانان میانمار قلب نه تنها مسلمانان جهان بلکه قلوب تمامی آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد. به چه جرم و به چه علت خون مردم بی‌دفاع را می‌ریزند؟ غیر از این است که فقط مسلمان بوده و اسلام را ترویج می دهند؟

 روزی نیست که بر ما بگذرد و خبر مظلومیت مسلمانان در هر گوشه از جهان به گوش ما نرسد، یک روز در قدس ، روز دیگر سومالی و روزهای بعد در نیجریه ، یمن، کشمیر و امروز در میانمار.

این بیانیه می افزاید: دنیا به خوبی باید بداند که دست‌ های کثیف و خونخوار آمریکای جنایتکار و رژیم فاسد صهیونیستی در کشتار و به شهادت رساندن مردم مسلمان میانمار  و سرکوب کردن فعالیت های اسلامی در این کشور آلوده است.

رژیم سلطه جهانی تلاش های فراوانی برای جلوگیری از گسترش مقاومت های مسلمانان در سراسر جهان به ویژه منطقه میانمار با استفاده از روش های پیچیده و سازمان یافته سیاسی ، نظامی و امنیتی و با تحریک و از طریق دولت این کشور سعی دارد با مسلمانان میانمار مقابله کند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیانور اردبیل در ادامه بیانیه خودبه سران دولت میانمار هشدار داد که دست از بیعت و پیروی از دستورات و سیاست های رژیم ظالم و کودک کش آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی بردارند چونکه آنها با اهدافی همچون اسلام هراسی و ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و تضعیف اسلام به میان آمده اند.

این بیانیه با طرح سوالی از سازمان ها و رسانه های به اصطلاح مدافع حقوق بشرف در خصوص عدم واکنش به کشتار مردم میانمار ادامه می دهد؛ چرا هیچ واکنشی در جلوگیری از این کشتار ها و انعکاس وسعت اقدامات ضد حقوق بشر بر علیه مسلمانان صورت نمی دهند، در حالیکه کوچک ترین  حادثه ای در کشور های غربی از تیتر رسانه ها یاد شده کنار نمی رود و سریعا واکنش نهادها را به همراه دارد.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه کشورهای اسلامی انتظار می رود تا  ضمن عمل به مسئولیت انسانی و اسلامی خود، جلوی گروه های ترور و کشتارهای وحشیانه و تروریستی را چه به صورت خودسر و چه به صورت سازمان یافته و دولتی را بگیرند و جنایتکاران را به سزای اعمال پلید خود برسانند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل از دستگاه دیپلماسی و شخص وزیر امور خواست تا برای رساندن صدای این مسلمانان مظلوم به جهانیان اقدام کنند، چراکه اقدامات دیپلماتیک و رسانه ای مسئولان باید فراتر از یک اظهار نظر کوتاه در شبکه های اجتماعی باشد.

انتهای پیام/