پربازدیدترین ها

کد خبر: 5229 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷

بیانیه انجمن های اسلامی دانشجویان اردبیل در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار

انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاههای آزاد اسلامی اردبیل و محقق با صدور بیانیه ای کشتار مسلمانان میانمار توسط حاکمان این کشور را محکوم کردند.

بیانیه انجمن های اسلامی دانشجویان اردبیل در محکومیت کشتار مسلمانان میانمار

به گزارش ابصارخبر، انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاههای محقق و آزاد اسلامی واحد اردبیل با صدور بیانیه ای کشتار مسلمانان میانمار توسط حاکمان این کشور را محکوم کردند.

 در این بیانیه آمده است:خبر کشتار برادران مسلمان در کشور میانمار نه تنها قلب مسلمانان جهان بلکه قلب تمامی آزادی خواهان جهان را به درد آورد و این آیه شریفه را به یاد آورد که می فرماید (( و بای ذنب قتلت )) به کدامین گناه کشته شدند و به چه جرم و چه علت خون مردم بی دفاع را به زمین می ریزند مگر غیر از این است که مسلمان هستند و اسلام را ترویج می دهند؟؟
روزی نیست برما بگذرد و خبر مظلومیت مسلمانان جهان به گوش ما نرسد یک روز در قدس روز دیگر در سومالی و روزهای دیگر در یمن نیجریه کشمیر و امروز در میانمار.
مردم مظلوم میانمار در میان حملات افراطی ها قرار دارند واین در حالی است ک مجامع بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در سکوتی معنادر گرفتار شدند انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ضمن محکومیت کشتار مردم مظلوم میانمار از دستگاه دیپلماسی کشور وشخص وزیر امور خارجه تقاظا دارد تا صدای مردم مظلوم میانمار را به گوش مجامع بین المللی برساند.

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل