کد خبر: 5239 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹

جشن عید غدیر در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+ تصاویر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشن عید غدیر خم این دانشگاه گفت: واقعه غدیر خم نکته عطف و تاریخی در صدراسلام بود و پیامبر اکرم (ص) با تعیین جانشین و امام از سوی خداوند متعال، رهبری امت اسلامی را به مولا علی (ع) و ثلاله پاکش منتقل کرد.

جشن عید غدیر در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل+ تصاویر

به گزارش خبرنگار ابصارخبر،جشن عید غدیر خم با حضور کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم به عظمت این رویداد در صدراسلام اشاره کرد و گفت: واقعه غدیر خم نکته عطف و تاریخی در صدراسلام بود و پیامبر اکرم (ص) با تعیین جانشین و امام از سوی خداوند متعال رهبری امت اسلامی را به مولا علی (ع) منتقل و در روز غدیر این امرالهی را علنی و آشکارا با بالا بردن دست وصایت مولی الموحدین به همگان اعلام کرد.

وی افزود: حضرت علی (ع) مظهر ولایت تامه و مطلقه الهی است و آحاد جامعه و مردم به تاسی از جان و نفس پیغمبر (ص) مسیر حق و عدالت و راستی و راستگوئی را از این اسطوره پاکی و صداقت ره یابی و در هدایت و مسیر زندگی خود بعنوان الگو باید نصب العین قرار دهند.

مولودی خوانی، اجرای موسیقی محلی، اهدای جوایز به برندگان پاسخ نامه سئوالات فلسفه غدیر خم به همراه تجلیل از دو نفر از آزادگان دفاع مقدس از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/