کد خبر: 5245 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰

در جلسه هم اندیشی اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق مطرح شد؛

انقلاب اسلامی ایران در تداوم مسیر امامت و ولایت است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جمع اعضای پایگاه مقاومت این دانشگاه گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه غدیر و تداوم مسیر امامت و ولایت است.

 انقلاب اسلامی ایران در تداوم مسیر امامت و ولایت است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، جلسه هم اندیشی اعضای پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی با حضور حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبر در این دانشگاه برگزار شد.

حسنی در ابتدای این مراسم به واقعه غدیرخم اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از واقعه غدیر و تداوم مسیر امامت و ولایت است.

وی افزود: بهترین و قویترین منطق برای اثبات ولایت، قرآن است که حقیقت این کتاب آسمانی را امامت و ولایت شکل می دهد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود ضمن ارزیابی فعالیت ها و تحسین وضعیت برنامه ها از نظر کمّی،گفت: ما باید در مسیری حرکت کنیم که نتیجه اجرای برنامه ها در آن مسیر، تاثیرگذاری بیشتر در دانشگاه و کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

وی مهمترین مسئله امروز جامعه را عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: تبلیغ چهره به چهره به عنوان بهترین روش برای عمل به این فریضه است.

حسنی با بیان اینکه ائمه و امامان معصوم ما براساس اخلاق مداری حرکت می کردند، تصریح کرد: اولویت حرکت پایگاه دانشگاه نیز باید بر همین اساس باشد.

رئیس دفاتر نهاد رهبری دانشگاه های استان اردبیل در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:همۀ مجموعه های فرهنگی دانشگاه ها باید اتحاد، وحدت و صمیمیت را افزایش دهند و خود را از برکات مشورت کردن با یکدیگر، بهره مند سازند.

 عباس فنی اصل فرمانده پایگاه مقاومت دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام گرفته پایگاه تصریح کرد: برنامه های پایگاه با ایثار و اخلاص اعضای آن برگزار می شود که به برکت آن این پایگاه به عنوان پایگاه برتر کشوری شناخته شده است.

وی افزود: در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶، ۸۸ برنامه در حوزه های مختلف « فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، سیاسی و بصیرتی » اجرا شده که میانگین برنامه ها بطور متوسط برای هر 4 روز یک برنامه است.

انتهای پیام/