کد خبر: 5253 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱

رحیمی کلور سرپرست مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق از انتصاب سرپرست جدید مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان این دانشگاه خبرداد و گفت:حسین رحیمی کلور به عنوان سرپرست جدید پژوهش های فرهنگی آذربایجان مرکز منصوب شد.

رحیمی کلور سرپرست مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیل با حضور اعضای این مرکز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه برگزار شد.

نریمانی در این مراسم با بیان اینکه  ارتقا بخشی امری بسیار مهم است، گفت: در کنار ارتقای رسمی و علمی، انسان نیازمند ارتقای واقعی خود است و باید خود را ارتقا دهد.
وی رفتار، کردار، خدمات و عمل خوب را همیشه ماندگار دانست و تصریح کرد: سعی کنیم در موقعیت هایی که به دست ما می رسد، برای رشد سازمان بهتر عمل کنیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه محقق در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فعالیت های مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان باید وزین باشد، گفت: این مرکز نباید صرفا به برگزاری همایش ها و کارگاه ها اکتفا کند؛ بلکه باید فعالیت های خود را ارتقا داده و تعاملات ملی و بین المللی دانشگاه را در حوزه فرهنگی آذربایجان ارتقا بخشد.

 حسین رحیمی کلور سرپرست جدید مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: با توجه به سبقه کاری خود در حوزه فرهنگی و قرآنی در استان، سه دهه فعالیت و همکاری با مسئولان فرهنگی استان و منطقه داشته ام.
وی به استفاده از تجارب بزرگان در حوزه کاری خود تاکید کرد و افزود: زمانی در مجموعه رشد می یابیم که خودمان را در آن مجموعه کوچکترین بدانیم.


سجاد حسینی سرپرست سابق مرکز پژوهش های فرهنگی آذربایجان دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، گفت: اصلی ترین کار در این مرکز تاسیس کتابخانه تخصصی آذربایجان شناسی است که این کتابخانه در سطح شمالغرب کشور بی نظیر بوده و موجب افتخار دانشگاه است.
وی با بیان اینکه برگزاری سمپوزیم ها، همایش ها، کارگاه ها و سمینارها در دو سال گذشته در این مرکز انجام شده است، افزود: در مدت این دو سال تلاش کردیم استان اردبیل را با نام مطالعات صفویه در سطح کشور معرفی کنیم.


انتهای پیام/