پربازدیدترین ها

کد خبر: 526 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰

در حاشیه جشن فارغ التحصیان رشته های معماری اردبیل صورت گرفت:

اعلام موجودیت انجمن فارغ التحصیلان مهندسی معماری

در حاشیه اولین گردهم آیی فارغ التحصیلان مهندسان معماری دانشگاههای اردبیل، انجمن فارغ التحصیلان مهندسی معماری و شهرسازی اردبیل اعلام موجودیت کرد.

اعلام موجودیت انجمن فارغ التحصیلان مهندسی معماری

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، هوشیار ایمانی سرپرست دانشکده فنی رازی اردبیل در اولین گردهمایی فارغ التحصیلان رشته های معماری و شهرسازی دانشگاههای اردبیل در دانشکده فنی رازی از تاسیس این انجمن خبرداد و گفت: انتقال تجربیات سازنده،تولید ایده و تبدیل فکر به عمل از برکات تاسیس این انجمن خواهد بود.

 ایمانی با اشاره به تعاریف معماری و معمارگفت:یک معمار علاوه بر تبحر در کار خودش باید مصالح شناس  خوبی هم باشد تا بتواند علاوه بر استفاده بهینه از مصالح ساختمانی  کیفیت و زیبایی هنرش را چند برابر کند.

وی با انتقاد از برداشت اقتصادی پروژه ها گفت: یک معمار اول از همه باید به استحکام،ماندگاری و زیبایی کارش فکر کند نه به منفت مادی .

سرپرست دانشکده فنی رازی اردبیل استفاده از سازه های معتبر را در کنار مصالح مقاوم از جمله عواملی دانست که موجب ماندگاری و استحکام یک پروژه تا سال های متمادی فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی اثری متمایز و فاخر به حساب خواهد آمد که در کنار ذهن خلاق معمار از ترکیب عوامل معماری نیز بهرهمند شود.

وی در پایان با اعلام موجودیت انجمن فارغ التحصیلان مهندسی آموزشکده فنی رازی اردبیل، از  ایجاد تحولات چشمگیر در طراحی های پیش روی شهرسازی اردبیل ابراز امیدواری کرد.

انتهای خبر/ج