کد خبر: 5260 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲

اعضاء جدید شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان اردبیل انتخاب شدند

رئیس دانشگاه پیام نور استان گفت:شورای نظارت و ارزیابی استان منتخب تمامی اساتید و کارکنان این دانشگاه است و این شورا با نظارت دقیق بر امور، نقش پیشگیرانه ای برای جلوگیری از مشکلات احتمالی خواهد داشت.

اعضاء جدید شورای نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور استان اردبیل انتخاب شدند

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان اردبیل، اولین جلسه شواری نظارت و ارزیابی استان با حضور اعضاء جدید این شورا در دانشگاه پیام نور استان اردبیل برگزار شد.
افسر روحی رئیس شورای نظارت و ارزیابی استان، ضمن تبریک به اعضاء جدید  این شورا گفت: شورای نظارت و ارزیابی استان منتخب تمامی اساتید و کارکنان این دانشگاه است و این شورا با نظارت دقیق بر امور، نقش پیشگیرانه ای برای جلوگیری از مشکلات احتمالی خواهد داشت.
وی وضعیت دانشگاه پیام نور استان را در زمینه های آموزشی، فرهنگی و عمرانی مناسب ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء بخشی سیستم آموزشی با صدور کارت صلاحیت مدرسین آغاز شده و تلاش داریم با ارزیابی های این شورا از بازخورد اقدامات مشابه، مشکلات احتمالی را آسیب شناسی کرده و راهکارهای مناسب را جایگزین کنیم.                             
 محسن علائی مدیر نظارت و ارزیابی استان نیز  ضمن تقدیر  از اعضاء شواری قبلی و تبریک به  اعضای جدید این شورا، انتخابات شورای نظارت و ارزیابی استان را امید بخش خواند و حل مشکلات موجود ، ارتباط با بدنه دانشگاه ، رعایت سلسله مراتب و استیفای حقوق دانشگاه را از اولویت کار این شورا برشمرد.  
وی وحدت بین اعضای شورا را لازم و ضروری دانسته و بر ترویج این ویژگی در بین کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل تاکید کرد.
ابراهیم قاسمی، میر صمد موسوی، سعید حکمعلی پور، رحیم سلامت آذر و علیرضا حسن زاده اعضاء جدید این شورا هستند که طی انتخابات بعنوان اعضاء شواری نظارت و ارزیابی استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/