کد خبر: 5297 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق؛

وضعیت انجمن های علمی دانشگاه محقق رضایت بخش نیست

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق با انتقاد از فعالیت های انجمن های علمی این دانشگاه گفت:متأسفانه 28 درصد انجمن های علمی موجود نتوانسته است انتظارات دانشگاه را برآورده کنند.

وضعیت انجمن های علمی دانشگاه محقق رضایت بخش نیست

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز نشست بررسی فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه محقق با حضور اساتید مشاور انجمن های علمی و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در سالن بصیرت برگزار شد

وضعیت انجمن های علمی دانشگاه محقق رضایت بخش نیست

عباس فنی اصل معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه محقق اردبیل به تشریح وضعیت انجمن های علمی دانشگاه پرداخت و گفت: متأسفانه 28 درصد انجمن های علمی موجود نتوانسته است انتظارات دانشگاه را برآورده کنند.
وی با بیان اینکه 26 درصد فعالیت های فرهنگی دانشگاه مربوط به فعالیت انجمن های علمی است، گفت: انجمن های علمی باید سهم و نقش بیشتری در اجرای برنامه های فرهنگی در دانشگاه ایفا کنند
فنی اصل با بیان اینکه انجمن های علمی رکن مهمی برای معاونت فرهنگی و دانشجویی است، گفت: ما از برنامه های مختلف انجمن های علمی حمایت می کنیم.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیل در ادامه سخنان خود به تأمین اعتبار برنامه های علمی و فرهنگی انجمن های علمی اشاره کرد و گفت: بودجه تمامی برنامه های مصوب دانشکده تامین می شود و انجمن های علمی نباید در این زمینه دغدغه و نگرانی داشته باشند.
اجرای 244 عنوان برنامه در سالتحصیلی گذشته
 فرشاد کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این نشست گفت: در طول دو ترم گذشته 244 برنامه توسط انجمن های علمی دانشگاه برگزار شده است.
وی با بیان اینکه باید تعداد برنامه های انجمن های علمی افزایش یابد،گفت: هم اکنون متوسط اجرای برنامه برای هر انجمن در طول دو ترم، 4 برنامه است که در نظر داریم با تشویق و ترغیب اعضای انجمن های علمی این تعداد را افزایش دهیم.
کیوان بهجو در ادامه سخنان خود به دستاورد های اخیر انجمن های علمی دانشگاه محقق اشاره کرد و گفت: با  کسب 5 مقام کشوری و راهیابی 24 برنامه دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله ملی جشنواره حرکت ازجمله افتخارات انجمن های علمی دانشگاه در سالتحصیلی گذشته است
وی در پایان سخنان خود ضرورت افزایش کمی برنامه های فرهنگی در کنار حفظ کیفی برنامه ها را خواستار شد و گفت جهت تقویت فعالیت های انجمن های علمی باید آنا را به صورت دانشکده ای سازماندهی کنیم تا در کنار  ایجاد سیستم گزارش دهی برنامه  بتوانیم شاهد شکوفایی فعالیت های انجمن های علمی دانشگاه شویم.

انتهای پیام/