کد خبر: 5306 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

بقای کشور در زیر باز ذلت نرفتن است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در مراسم رژه گفت: امروز آمریکا به جز جنگ روانی هیچ کاری نمی تواند بکند و آنها در میدان عمل شکست خورده‌اند.

 بقای کشور در زیر باز ذلت نرفتن است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر به نقل از سبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده قانع  صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و گرامیداشت تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم، اظهار داشت: ما امانت دار مردم هستیم و برخی امکانات مردم در جهت حفظ ارزشهای نظام و اقتدار کشور در اختیار ما قرار گرفته است که امروز میخواهیم با نمایش آن اقتدار نظامی کشور را به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: حضور نیروهایی بسیجی بدون ادعا در این رژه ارزشمند است و  با این حضور بسیجیان قدرت خود را در این مانور نشان دادند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ۳۴۰۰ شهیدی که استان اردبیل تقدیم کشور کرده بدون چشم‌داشت مادی در راه کشور جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: آن چیزی،که امروز بقای کشور را تضمین می‌کند خون شهدایی است که تن به ذلت ندادند.

وی با تاکید بر پرهیز از پرداختن به حواشی و دو دستگی‌ها، گفت: ما برای گره گشایی از مشکلات مردمی که در سخت ترین شرایط به پای صندوق های رای رفته اند باید با جان و دل تلاش کنیم؛ اگر اعتقاد داریم در انتخاب نمایندگان مجلس شایسته ها را انتخاب کردیم و در انتخاب رئیس‌جمهوری تلاش کردیم که شخصی هوشمند را انتخاب کردیم پس توقف چرا؟

بابازاده خاطرنشان کرد:  اگر می‌خواهیم در مقابل کشوری مثل آمریکا و رژیم غاصب بایستیم باید از خاکریز اول، دفاع را شروع کنیم؛ ما باید در مقابل جوانان کشور و این آب و خاک احساس مسئولیت کنیم که اگر اینگونه نباشد ناممان را از تاریخ حذف خواهند کرد.

وی افزود: مردم و مسئولان در دفاع مقدس همه نقش ایفا کردند وقتی مردم تعیین کننده است ما باید نوکری آنها را بکنیم  و در قدرت و اقتدار نیروهای نظامی و.. نیز  باید به آنها تکیه کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تاکید کرد: برای امنیت باید جان داد، با شعار مشکل حل نمی شود.

وی گفت: ملت ایران قدرتمند است، انتظار داریم هر کس در هر مسئولیتی  به خون شهدا به آب و خاک و عزت مردم احترام بگذارد؛  بدون تردید  آمریکای جنایتکاری که فسق و فجور در آن به اوج خود رسیده به برکت خون شهدا و... نابود خواهد شد.

بابازاده تصریح کرد: امروز امریکا به جز جنگ روانی هیچ کاری نمی تواند بکند و در میدان عمل شکست خورده است ولی برای پیروزی کامل بر استکبار شرط این است که باید حرکت کنیم.

وی گفت: شهدا در عملیات مختلف دفاع مقدس دشمن شکن شدند،  نیروهای اردبیلی که در دمای زیر صفر درجه زندگی می کردند در دمای بالای ۴۰ درجه به یاری شتافتند.

 

انتهای پیام/