کد خبر: 5316 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱

در اولین روز نوگشایی دانشگاهها صورت گرفت؛

تجدید میثاق دانشگاهیان محقق اردبیلی با شهدای گمنام

مسئولین و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی همزمان با آغاز سالتحصیلی با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق دانشگاهیان محقق اردبیلی با شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جمعی از مسئولین و کارکنان دانشگاه محقق اردبیلی به همراه گودرز صادقی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه ما از شهدا و رفتارها و ایثارگری های آنها راضی هستیم،گفت مساله مهم این است که شهدا از کارکرد و اعمال ما راضی باشند.
وی با اشاره به اینکه شهدا دیده بان انقلاب و نظام هستند، افزود: در نظر داریم که یک مرکز فرهنگی با کاربردهای مختلف داشته باشیم.
حجت الاسلام عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این مراسم با بیان اینکه باید از قیام عاشورا درس بگیریم ، گفت: این قیام سراسر درس و عبرت است.
وی با اشاره به اینکه خواص در قیام عاشورا نمره قبولی نگرفتند، گفت: خواص و علما باید همیشه و در همه حال مراقب بوده و چشم و گوششان با ولی زمان باشد.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل افزود: در هر لحظه خطر ما را تهدید می کند و باید با شناسایی خطرات موجود، در مسیر ولی زمان حرکت کرد تا در تله گرفتار نشویم.

عطرافشانی قبور شهدای گمنام، مداحی و قرائت زیارت شهدا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/