کد خبر: 5339 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵

با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

موزه زمین شناسی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

موزه زمین شناسی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور مسئولان دانشگاه و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دانشکده علوم این دانشگاه افتتاح شد.

موزه زمین شناسی دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز موزه زمین شناسی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان «موزه دکتر قهرمان سهرابی» با حضور مسئولان دانشگاه و فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در دانشکده علوم این دانشگاه افتتاح شد.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاحیه این موزه  به فعالیت های علمی و فرهنگی دانشگاه در طول سال اشاره کرد و گفت: راه اندازی موزه های علمی و انجام کارهای پژوهشی سبب می شود که دانشگاه و جامعه ارتباط تنگاتنگی داشته باشد.
صدیف احدپور رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی وی با اشاره به اینکه برای این موزه تا به حال حدود 80 میلیون تومان هزینه شده است، گفت: به دنبال راه اندازی کارگاه گوهرشناسی در دانشکده علوم هستیم.
 قهرمان سهرابی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نمونه های به نمایش گذاشته شده در این موزه طی 20 سال از سراسر کشور جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اینکه حدود 500 نمونه در این موزه وجود دارد، اضافه کرد: بیش از 98 درصد این نمونه ها از داخل کشور تامین شده است.

 در ادامه این مراسم سردار بابازاده با حضور در خوابگاه دانشجویی کوثر 1 ضمن افتتاح نوسازی این خوابگاه در جریان امکانات خوابگاهی دانشگاه محقق نیز قرار گرفت.

عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه برای 200 نفر از دانشجویان دختر و 50 نفر دانشجوی پسر ظرفیت خوابگاهی ایجاد کردیم، گفت: تابستان امسال در خوابگاه ها نوسازی و بهسازی انجام دادیم تا زمینه رفاه بیشتر دانشجویان فراهم شود.
فنی اصل افزود: خوابگاه ها به سیستم امنیتی مجهز شده و مشکل روشنایی مسیر خوابگاه شهید رحیمی هم مرتفع شده است.
 
انتهای پیام/