کد خبر: 5354 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با خانواده شهیدان نوعی اقدم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه جمعی از دانشجویان بسیجی با حضور در منزل خانواده شهیدان نوعی اقدم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت.

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با خانواده شهیدان نوعی اقدم

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به همراه جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه همزمان با تاسوعای حسینی با حضور در منزل خانواده شهیدان نوعی اقدم  ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای عاشورایی دفاه مقس را گرامی داشت.

اخوان اکبری در این بازدید با تعزیت سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) و تهنیت ایام سراسر حماسه و ایثار هفته دفاع مقدس گفت: یادمان و تجدید خاطرات از جانفشانی و فداکاری های شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس امری ضروری است و بر همه مردم  علی الخصوص مسوولین و دست اندر کاران نظام واجب است تا این رویداد مهم وارزشمند را پاس بداریم.

وی افزود: قطعا وظیفه خطیر فرهیختگان و دانشگاهیان در نشر این روحیه بسیار با اهمیت است.

سردار رحیم نوعی اقدم برادر شهیدان دکتر سلیم و دکتر سلمان نوعی اقدم نیز ضمن قدردانی از ریاست دانشگاه گفت:خدمت رسانی در حوزه سلامت و بهداشت و درمان و نجات جان بیماران و ارایه خدمت به مردم یکی از ارزشمند ترین کارها ازدیدگاه دینی اعتقادی است و در این حوزه حساس بدون ایجاد باور قلبی و اعتقادی به خدا و ائمه نمی توان مسیر را پیمود.  

  گفتنی است در این ملاقات به پاسداشت از خانواده شهیدان لوح سپاسی از سوی ریاست دانشگاه تقدیم سردار نوعی اقدم گردید.

انتهای پیام/