کد خبر: 5374 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲

طرح دانشجوی دکتری مشترک در دانشگاه محقق اردبیلی اجرایی می شود

رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی از اخذ مجوز طرح دانشجوی دکتری مشترک(Dual Degree) توسط دانشگاه محقق خبرداد و گفت: این طرح با همکای دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه استراسبورگ فرانسه اجرا می شود.

 طرح دانشجوی دکتری مشترک در دانشگاه محقق اردبیلی اجرایی می شود

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، محمدتقی آل ابراهیم رئیس گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی  از اخذ مجوز طرح دانشجوی دکتری مشترک(Dual Degree)  توسط دانشگاه محقق خبرداد و گفت: این طرح  با همکای دانشگاه محقق اردبیلی با دانشگاه استراسبورگ فرانسه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه استراسبورگ فرانسه جزو 100 دانشگاه برتر اروپایی است، گفت: پس از رایزنی های گسترده با دانشگاه استراسبورگ فرانسه، اولین دانشجوی دکتری مشترک با این دانشگاه از اداره دکتری این دانشگاه مجوز گرفت.
وی افزود: در این روش دانشجوی دکتری پس از طی دوره آموزشی در دانشگاه محقق اردبیلی و بررسی رزومه علمی در اداره دکتری دانشگاه استراسبورگ فرانسه، برای انجام تز عازم دانشگاه استراسبورگ فرانسه می شود.
آل ابراهیم ادامه داد: این دانشجو دارای یک استاد راهنما از دانشگاه محقق اردبیلی و یک استاد راهنما از دانشگاه استراسبورگ فرانسه خواهد بود و از هر دو دانشگاه مدرک رسمی دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/