کد خبر: 5379 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳

مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان؛

نجات بشریت از طریق تعلیم و تربیت از اهداف قیام عاشورا است

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور اردبیل به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: نجات بشریت از طریق تعلیم و تربیت توفیق بزرگ الهی است که نصیب هر کسی نمی شود.

نجات بشریت از طریق تعلیم و تربیت از اهداف قیام عاشورا است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام عبداله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان  در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور اردبیل هدف از قیام امام حسین (ع) را نجات بشریت از طریق تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: خدمت کردن در راه تعلیم و تربیت توفیق بزرگ الهی و سربازی در این راه مایه افتخار است.

وی به حدیثی از حضرت علی(ع) در اینخصوص اشاره کرد و گفت: امروز ولی امر مسلمین جهان به عنوان علمدار دین اسلام با تمام وجود از حریم قرآن و اهل بیت در مقابل یزیدیان زمان دفاع می کند.

حسنی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی نیاز به همّت جمعی و صمیمیت دارد، افزود: طبق آیات قرآن کریم تزکیه قبل از تعلیم است و امورات انجام گرفته بصورت جمعی مفید تر واقع می شود.

وی در پایان سخنان خود از اساتید و کارکنان دانشگاه خواست با انجام کارهای علمی و فرهنگی بصورت گروهی الگویی مناسب برای دانشجویی معرفی کنند.

انتهای پیام/