کد خبر: 5409 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷

شهرام جمالی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان شد

شهرام جمالی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با حضور معاون اداری و مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان کشور به عنوان رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان معرفی شد.

شهرام جمالی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز طی مراسم تودیع و معارفه که با حضور علیرضا فیروزی معاون اداری مالی و مدیریت منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور  و جمعی از مسئولین دانشگاه محقق اردبیلی در سالن اجتماعات دانشکده فنی و رازی اردبیل برگزار شد شهرام جمالب بعنوان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان اردبیل معرفی شد.

فیروزی معاون اداری مالی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در ابتدای این مراسم ضمن تشریح تاریخچه تشکیل دانشگاه های ایران به مقایسه موردی دانشگاه فنی حرفه ای  و علوم پزشکی پرداخت و گفت: همانگونه که دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بعد از جدایی از وزارت علوم بابرنامه ریزی منیجم و درایت توانست تحول عظیمی در سلامت کشور ایجاد کند، امیدواریم دانشگاه فنی و حرفه ای نیز پس از جدایی از آموزش و پرورش و تصویب قوانین خود در وزارت علوم بتواند در سیستم آموزش مهاتی کشور نیز تحول افرین شود.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ابلاغی دانشکده هایی که نتوانند 50 درصد بودجه خود را طی 5 سال تأمین کنند تعطیل خواهند شد.

ترحم مصری رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود طی مدت تصدی مسئولیتش در این دانشگاه گفـ زمانب به موفقیت های عمیق دست پیدا خواهیم کرد که بتوانیم با تجمیع تجربیات گذشته و استفاده از آنها در سطح جامعه اثرگذار شویم.

شهرام جمالی رئیس جدید دانشگاه فنی و حرفه ای نیز در پایان این مراسم به ارائه برنامه های خود پرداخت و گفت: اشتغالزایی، ارتقای کیفیت و بهره وری دانشگاه از جمله اولویت های کاری من است که امیدوارم در سایه حمایت های مسئولین استان و تلاش های مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای بتوانیم انتظارات را براورده کنیم.

وی با بیان اینکه منابع انسانی سرمایه هر کشوری هستند،گفت: در کنار استفاده درست از منابع انسانی موجود و پرهیز از کمیت گرایی و تامین نیازهای استان و فراهم کردن زیرساخت های لازم تمام تلاش خود را در جهت ارتقای سیستم آموزشی مهارتی و تامین نیازهای استانی که بر عهده دانشگاه فنی و حرفه ای است تلاش خواهیم کرد.

شهرام جمالي، دارای دكتراي مهندسي كامپيوتر و دانشیار دانشكده فني و مهندسي دانشگاه محقق اردبيلي است.

وی مدرك كارشناسي را از دانشگاه صنعتي اميركبير، كارشناسي ارشد و دكترا را از دانشگاه علم و صنعت ايران اخذ كرده‌ و متتخصص شبكه‌هاي كامپيوتري، امنيت شبكه و اطلاعات و سيستم‌هاي نوين اطلاعاتي است.

ریاست مرکز آپای دانشگاه محقق اردبیلی از جمله سوابق اجرایی وی است.

ترحم مصری رئیس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای استان چندی پیش به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق منصوب شده بود.

انتهای پیام/