کد خبر: 5434 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲

در تجمع آعتراض آمیز دانشگاه محقق مطرح شد؛

حسنی: بزرگ تر از ترامپ هم کاری از پیش نبردند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در تجمع اعتراض آمیز به سخنان رئیس جمهور آمریکا که مقابل مسجد دانشگاه محقق برگزار شد،گفت: ما تا آخرین قطره خونمان، حججی وار از انقلاب اسلامی و نظام دفاع خواهیم کرد.

 حسنی: بزرگ تر از ترامپ هم کاری از پیش نبردند

یه گزارش خبرنگار ابصارخبر، بعد از ظهر امروز همزمان با دانشگاه های سراسر کشور تجمع اعتراض آمیز علیه اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا در دانشگاه محقق اردبیلی نیز برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل در این تجمع به سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی اشاره کرد و گفت:بار دیگر رئیس جمهور آمریکا با علنی کردن ادعاهای باطل خویش به نظام جمهوری اسلامی توهین کرد.
وی افزود: این فرد در سخنان سخیفش، ارزشی ترین و معنوی ترین نیروی ما یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رده تکفیری ها و تروریست ها قرار داد که نشان دهنده نفوذ سپاه در قلوب مسلمانان و مردم کشور است.
حسنی بابیان اینکه اینکه اولیای سپاه، خدا و رهبران استکبار شیطان است، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از انقلاب علوی و انقلاب عاشورا است.
حسنی تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را یاداور شد و گفت: ترامپ بداند که بزرگتر از آنها، بهترین های ما را به شهادت رساندند اما نتوانستند کاری از پیش برند و قطعا این ها هم نخواهند توانست.
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل ادامه داد: ما تا آخرین قطرات خون خود، حججی وار از انقلاب اسلامی و نظام دفاع خواهیم کرد.
 قرائت بیانیه توسط دبیر انجمن اسلامی دانشگاه محقق و سردادن شعارهای ضد استکباری از جمله برنامه های این تجمع در دانشگاه محقق بود.

انتهای پیام/