کد خبر: 5435 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲

اگر سپاه نبود، سگ های دست آموز آمریکا، کار دنیا را تمام کرده بودند

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اظهارات سخبف رئیس جمهور امریکا اظهار داشت: اگر سپاه نبود سگ های دست آموز آمریکا، کار دنیا را تمام کرده بودند.

اگر سپاه نبود، سگ های دست آموز آمریکا، کار دنیا را تمام کرده بودند

به گزارش ابصارخبر دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با صدور بیانیه ای سخنان سخیف  و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: شیطان عظیم بار دیگر چهره پلید خویش را با سخنان سخیف و منحوس به دنیا نشان داد و همه ما را در اعتقاد به عملیاتی کردن شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» مصمم تر ساخت و کلام امام عزیزمان را که فرمودند: « هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید چون شیطان بزرگ است» آویزه جانمان خواهیم کرد.

این بیانیه سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب در خصوص آمریکا را یادآور شده و می افزاید: تمام دنیا مخصوصاً طرف های مذاکره کننده می دانند که ایران اسلامی هیچ وقت تن به ذلت نخواهد داد و با تمام قوا از آرمانهای انقلاب پاسداری خواهد کرد

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان در ادامه بیانیه خود  با اشاره به پیام امام خمینی(ره) در مورد خوی استکباری آمریکا تصریح کرد: اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار بزنند، اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی مان را جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی کنیم و اعلام می کنیم سپاه مظهر اقتدار، شجاعت و مبارزه با استکبار و طاغوت بوده و اگر اقدامات سپاه نبود سگ های هار دست آموز آمریکا یعنی اسرائیل و داعش که افسارشان در دستان پلید شماست کار دنیا را تمام کرده بودند.

این بیانیه می افزاید: همه ما پاسداران انقلابیم و به تأسی از شهید تهرانی مقدم که فرمودند:  روی قبرم بنویسید اینجا مدفن کسی است که می خواست اسرائیل را نابود کند. اگر دست از پا خطایی انجام دهید حرف رهبرمان را که فرمودند اگر غلطی از آنها سربزند جمهوری اسلامی تل آویو و هیفا را با خاک یکسان خواهد کرد در دنیا به همه نشان خواهیم داد که آن حلقومی که صدای نکبت تهدید ایران را بر سردهد از سرجایش درآورده و برای همیشه قطع خواهیم نمود.

در پایان این بیانیه آمده است: همه ما با صدای رسا بیان می کنیم دشمنی آمریکا با ما برای همیشه مانند تقابل نور و ظلمت و حق و باطل ادامه خواهد داشت و دلیل آن نیز اقتدار انقلاب ما بوده که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ ملتی تا به حال مثل ما رژیم مستکبر و زورگوی آمریکا را تحقیر نکرده است.

انتهای پیام/