کد خبر: 5441 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

پاسخ دانشگاهیان علوم پزشکی در اعتراض به یاوه گویی ترامپ؛

شعار "مرگ برآمریکا" با انقلاب اسلامی ایران عجین است

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع دانشگاهیان علو پزشکی اردبیل با بیان اینکه دشمنان به دنبال از بین بردن استقلال و آزادی ایرانیان هستند،گفت: شعار مرگ برآمریکا با انقلاب اسلامی ایران عجین است.

شعار "مرگ برآمریکا" با انقلاب اسلامی ایران عجین است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، تجمع ضد استکباری  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  و با سخنرانی حجت الاسلام واحدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقتام معظم رهبری در این دانشگاه در پاسخ به یاوه گویی های رئیس جمهور امریکا در محوطه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهربی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جمع دانشگاهیان این دانشگاه با بیان اینکه خداوند متعال پیامبران برای مبارزه با طاغوت و هدایت مردم به سمت سعادت ابدی مبعوث کرد،گفت: تا زمانی که ما با طاغوت درون و بیرون مبارزه نکنیم  راه به جایی نخواهیم داشت.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از 1400 سال از برنامه ابلاغی خداوند متعال در حالی به ثمر نشست که که این برنامه بعد از ائمه معصومسن 0ع) در جهان مورد غفلت قرار گرفته بود.

وی افزود: با وقوع انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی(ره)امروز شاد اجرای برخی از مفاد این آموزه ها در جهان هستیم.

واحدیزاده با بیان اینکه اسلام دین جهانی است گفت: این دین محکم  و استوار تا قیامت بر جا است.

وی با بیان اینکه سرخ پوستان آمریکا مالکان اصلی امریکا هستند، از دولت آمریکا بعنوان جرثومه طاغوت در عصر کنونی نام برد و گفت: دولت آمریکا از ابتدای تأسیس خود تا کنون بیش از 100 عنوان جنایت بر علیه مالکان اصلی این سرزمین مرتکب شده است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل یکی از برنامه پیامبران الهی را بسط عدالت در جهان عنوان کرد و گفت: بدون مبارزه با طاغوت عدالت فردی و اجتماعی در جهان محقق نخواهد شد.

وی از طاغوت دوران بعنوان شیطان بزرگ نام برد و گفت: هدف این جرثومه فساد دور کردن انسان از مسیر الهی است

واحدیزاده با بیان اینکه امام خمینی(ره) با جهان شناسی بالای خود سردمداران آمریکا را به حق دشمن بزرگ ملت ایران معرفی کرد چونکه آنان با هستی و کیان ملت ما مشکل دارند و می خواهند ما را همواره در بند و اسارت خود نگه دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران با کیان  و انقلاب ما مخالف هستند گفت: استقلال، ازادی، جمهوری اسلامی شعاری است که تن دشمنان اسلام را به لرزه انداخته است چونکه با منافع آنها ناسازگار است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه ما با منافع آمریکائیها در داخل خاک خودشان مشکلی نداریم گفت: آنها منافع خود را در غارت و چپاول کشور های دیگر جستجو می کنند چونکه خودشان چیزی از خود ندارند بنابراین به کشورهایی چون افغانستان و عراق یورش بردند تا با ایجاد دیکتاتوری در این کشورها در واقع بر منطقه و خاورمیانه که سرشار از معادن ناب است استیلا پیدا کنند.

وی هدف سردمداران آمریکا را تعالی این کشور به هر قیمتی عنوان کرد و گفت: بعد از صدر اسلام و حکومت 4 سال و 9ماه حکومت امام علی(ع)، طاغوت در همه ابعاد آن در جهان مستقر بوده است.

واحدیزاده از عموم مردم بخصوص دانشگاهیان خواست تا با مشخص کردن صف و راهبرد خود با اتحاد و یکدلی در مقابل زیاده خواهی های امریکا بایستند.

وی از سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا انتقاد کرد و گفت: ترامپ در حالی مردم ایران را تروریست  می خواند که ایران جزو اولین کشورهایی است که در لیست ترور گروه های وابسته به آمریکا قرار گرفت و طی چندید عملیات تروریستی بهترین مردم این کشور به دست دژخیمان به شهادت رسیدند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دفاع از مظلوم را وظیفه انسانی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: ما فرزند عاشورا، محرم و رمضان هستیم و این آموز ها به ما اجازاه نمی دهد در مقابل ظلم و جور وارده به مستضعفان درهر کجای دنیا ساکت بنشینیم و در راه این رسالت و وظیف شرعی، بزرگ تر از آمریکا هم نمی توانند جلوی ما را بگیرند.

وی افزود: با کوتاه آمدن از ارزش ها مشکلی حل نمی شود بلکه دشمن قدار جریح تر نیز می شود.

واحدیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی کارگاه سیاستمداری است به سخنان ظریف وزیر امورخارجه ایران اشاره کرد و گفت: همه ایرانیان ار زن و مرد و بزرگ و کوچک همه سپاهی هستند چراکه امروز سپاه نماینده مردم ایران در جبهه مبارزه علیه ظلم و فساد است و به همین دلیل نیز در نوک پیکان حملات دشمنان اسلام به خصوص استکبار جهانی قرار گرفته است.

وی نقشه های استکبار جهانی برای ایجاد خاورمیانه جدید را یاداور شد و گفت: همه برنامه هایی را که استکبار به کمک داعش و گروه های تروریستی می خواست در منطقه پیاده کند توسط نیروهای مخلص سپاه در هم شکسته شد به همین خاطر این نهاد مقدس امروز مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه هدف استکبار جهانی از به راه انداختن داعش تسطیح  نقشه رژیم صهیونیستی در ایجاد سرزمین از نیل تا فرات بود،گفت: نیروهای مخلص جبهه مقاومت با رشادت مخلصانه خود این نقشه شوم استکبار را در هم شکستند.

وی شرایط امروز داعش را متذکر شد و گفت: کار به جایی رسیده است که اروپایی ها از ما تقاضا دارند تا با تار و مار کردن باقی مانده های داعش امنیت و بقای کشور های انها را تضمین کنیم چونکه نیروهای اروپایی عضو داعش در حال برگشت به خانه های خود هستند و این ها از وحشی گری ها و جنایات دست پرورده های خود در وحشت و اضطراب به سر می برند.

واحدیزاده با بیان اینکه تروریست خواندن ایران کار دیوانه های چون ترامپ است،گفت: فقط از اشخاصی چون ترامپ که حتی تاریخ کشور خود را نمی داند می توان انتظار چنین تقل فکری را داشت.

وی خاطر نشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا با انقلاب اسلامی ایران عجین شده است چونکه سردمداران آمریکا استعمارگری پرسابقه هستند و ما جایی در طرح های انها نداریم.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در پایان سخنان خود تصریح کرد: ملت ایران همچون سایر میادین حساس و تاریخی با وحدت و یکدلی خود علاوه بر پاسخ محکم و در خور این خام خیال تازه به دوران رسیده بار دیگر دشمنان اسلام را در عرصه جهانی رسوا خواهند کرد.

انتهای پیام/