کد خبر: 5447 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)؛

قدرت اصلی ایران در انسجام و یکدلی مردم و مسئولین است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در جمع روسای دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره آماده است تا در راه اعتلای اسلام و ملت ایران جان فشانی کند، گفت:قدرت اصلی ایران در انسجام و یکدلی مردم و مسئولین است.

قدرت اصلی ایران در انسجام و یکدلی مردم و مسئولین است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با روسای دانشگاه های اردبیل و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان که در سپاه برگزار شد، مجموعه سپاه را سربازان کوچک و ناقابل ملت بزرگ ایران دانست و گفت: تجمعات اعتراض آمیز دانشگاهیان بلافاصله بعد از سخنرانی ترامپ بهترین اقدام در راستای نهضت روشنگری بود.

  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) حضور معنوی روسای دانشگاه ها و مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جمع پاسداران انقلاب را نشانه خلوص نیروهای انقلابی عنوان کرد و گفت: این احترام در سایه جان فشانی های شهدای دفاع مقدس و فداکاری های رزمندگان اسلام  طی سال های بعد از انقلاب حاصل شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) مجموعه سپاه را سربازان کوچک و ناقابل ملت بزرگ ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران همواره آماده است تا در راه اعتلای اسلام و ملت ایران جان فشانی کرده و از دستاوردهای انقلاب در اقصی نقاط عالم دفاع کند.

بابازاده با بیان اینکه هیچ مجموعه ای به اندازه سپاه مورد هجمه بی امان دشمنان اسلام نیست، گفت: همه این هجمه ها تنها به خاطر تأثیر عمیق این نهاد مقدس در دنیا است.

وی ضمن قدردانی از دانشگاهیان کشور در راه اندازی تجمعات ضد استکباری در خصوص سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، گفت: دانشگاهیان اردبیل نیز همگام با سراسر کشور با حضور به موقع و کوبنده خود در تجمعات دانشگاهی در راستای محکومیت سخنان ترامپ، بهترین اقدام و حمایت از سربازان وظیفه شناس این آب و خاک را انجام دادند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) دانشگاهیان را نیز سربازان این نظام خواند و گفت: تفاوت سپاه با دانشگاه در نحوه مأموریت های محوله است بطوریکه سپاه وظیفه دارد حتی از دستاوردهای علمی دانشگاهیان که در جهت اقتدار آفرینی برای نظام و ایجاد آسایش و رفاه برای مردم  این کشور است نیز صیانت کند.

وی با بیان اینکه مجاهدت های علمی دانشمندان این مرز و بوم ، کَمَر دشمنان اسلام را شکست، تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیر و روز افزون علمی کشور بود که دشمنان اسلام را وادار به تغییر رویه داد بطوریکه آنها درخواست مذاکره با ایران را مطرح کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس رونمایی از تونل های موشکی ایران را زنگ خطری برای دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی امروز به آن حد از توان و قدرت بازدارندگی رسیده است که دشمن حتی جرأت تفکر غلبه بر کشور ما را نیز ندارد بنابراین با وارد کردن تهمت های ناروا و سیاه نمایی در کنار تحریم های سنگین می خواهند عقده خود را خالی کنند.

بابازاده بیانات رهبر معظم انقلاب در این خصوص را یاداور شد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی  کوچکترین خطایی کند تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.

وی از ایمان بعنوان مهمترین سلاح رزمندگان اسلام نام برد و گفت: قدرتی که امروز جمهوری اسلامی ایران به آن دست پیدا کرده موجب شده است تا دشمنان اسلام همواره در بیم و هراس به سر برند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) وحدت و انسجام ملت ایران را ستود و گفت: قدرت اصلی ایران در انسجام و یکدلی مردم و مسئولین است.

وی نبرد سینه به سینه  رزمندگان اسلام با آمریکائیها را یاداور شد و از مسئولین دانشگاه ها خواست تا از خداوند متعال بخواهند اخلاص را در جسم نیرو های انقلابی جاری کند تا آنها بتوانند با صداقت و پاکی همانند یک سرباز تمام عیار در میادین سخت و در دفاع از حق پیروزمندانه ظاهر شوند.

بابازاده حضور رزمندگان اسلام در مرزهای کشور را خاطرنشان کرد و گفت: در آن اقلیم و جغرافیای سخت که زمانی از کوچکترین امکانات نیز بی بهره بود،حضور مقتدرانه و محکم رزمندگان اسلام باعث ثبات و امنیت در جای جای ایران اسلامی شده است بطوریکه گروه های تروریستی وابسته به استکبار نیز جرأت نگاه کردن به سمت مرزهای ایران را نیز ندارند.

وی اعتماد ملت ایران به نهاد مقدس سپاه را یاداور شد و از خداوند متعال خواست؛ تمام حرکات و فعالیت های سپاه را در راستای خدمت به مردم قرار دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) حضور روسای دانشگاه ها در مجموعه سپاه را ارشمند توصیف کرد و گفت: قدم های شما در ولایتمداری و حفظ ارزش های نظام حائز اهمیت و موثر است.

انتهای پیام/