کد خبر: 5458 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶

مسئول بسیج اساتید؛

پیشرفت های علمی و صنعتی کشور مدیون سپاه است

مسئول بسیج اساتید استان با بیان اینکه امروز نه تنها امنیت و آرامش جامعه مدیون سپاه پاسداران انقلاب است،گفت: توسعه و آبادانی کشور در زمینه‌های مختلف علمی، صنعتی نیز در سایه تلاش های سبز پوشان است.

 پیشرفت های علمی و صنعتی کشور مدیون سپاه است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مرتضی ابراهیمی رئیس بسیج اساتید استان اردبیل در نشست فرهیختگان اردبیل در در راستای محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: امروز نه تنها امنیت و آرامش جامعه را مدیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم بلکه شاهد توسعه و آبادانی کشور در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی و دفاعی کشور با تلاش و همت سبز پوشان کشورمان هستیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک دستاورد ملی و گرانبهایی است که از امام خمینی(ره) و انقلاب یادگار مانده است.

ابراهیمی با بیان اینکه اساتید و دانشجویان به شدت هجمه غربی آمریکایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرده گفت: دانشگاهیان با این اقدام ابتکاری خود در واقع همبستگی خود را با سبزپوشان غیور کشورمان اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: اگر دشمن فکر می کند تفکرات بسیج را به چالش بکشاند، مطمئن باشد دانشگاهیان این تفکرات را با قلم هایی که در دست دارند به هم خواهند زد.

رئیس بسیج اساتید اردبیل ابا بیان اینکه امروز ما شاهد دستاوردهای علمی و دانشگاه‌های کشور هستیم، گفت: این را مدیون رشادت های رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس  هستیم.

انتهای پیام/