کد خبر: 5462 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

رييس دانشگاه آزاد اسلامي اردبیل؛

تخصص های مورد نیاز مديريت شهري در دانشگاه ها نهفته است

رييس دانشگاه آزاد در دیدار با شهردار اردبیل به نقش اعضای هیات علمی دانشگاه در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: تخصص های مورد نیاز مديريت شهري در دانشگاه ها نهفته است.

تخصص های مورد نیاز مديريت شهري در دانشگاه ها نهفته است
به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار با حمید لطف الهیان شردار اردبیل استفاده از ظرفيت ها و گنجينه تخصصی اعضای هیات علمي دانشگاه جهت توسعه مديريت شهري را متذکر شد و گفت:براي مديريت شهري به تمامي تخصص ها نياز هست و همه اين تخصص ها در دانشگاه ها وجود دارد.
 

وي با بیان اینکه براي استفاده از اين گنجينه علمي بايد اولويت های مدیریت شهری مشخص شود،گفت: به این منظور ابتدا باید گروه های کاری تعريف شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه سخنان خود به رويكرد جديد دانشگاه آزاد اسلامي اشاره کرد و گفت: رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی کارآفرینی و فناوری است  و برای تحقق این امر تعامل جدی بین نهادها و سازمان ها به ویژه مدیریت شهری ایجاد شود.

شهردار اردبیل هم در اين ديدار همکاری مدیریت شهری و دانشگاه را از جمله عوامل مهم در توسعه پایدار شهری عنوان کرد و گفت: اساتید جزء نخبگان جامعه به شمار می آیند و دانشجوها به عنوان ظرفیت های خلاق می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف  توسعه محور شهرداری اردبیل دارند.

وي از شهرداری به عنوان یک نهاد فرهنگی و اجتماعی  نام برد و گفت: برای دستیابی به یک جامعه توسعه یافته نیاز به یک رویکرد انسان محور داریم که جامعه دانشگاهی در نیل به این مهم می تواند نقش سازنده ای ایفا کند.

انتهای پیام/