پربازدیدترین ها

کد خبر: 5463 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵

بیانیه مجمع تشکل های دانشجویی استان در محکومیت سخنان ترامپ

در این بیانیه آمده است: همه ی ملت و دولت ایران باید در مقابل اتمّ مصادیق استکبار یکصدا و هماهنگ بوده و در مقابل دولت آمریکا باید از مقام حرف و سخن بالاتر رفته و در مقام عمل خود را نشان دهند.

بیانیه مجمع تشکل های دانشجویی استان در محکومیت سخنان ترامپ

به گزارش ابصارخبر، مجمع تشکل های دانشجویی استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران،گفت: در شرایط امروزی این سپاه هست که نه تنها باعث امنیت کشور شده بلکه امنیت کشورهای دیگر را هم فراهم آورده است و در جهت مبارزه با تروریست تلاش می کند، بدیهی است که چنین مجموعه ای از طرف دشمن اصلی انقلاب اسلامی مورد هجوم قرار گیرد.
 
در این بیانیه آمده است:با توجه به اظهارات توهین آمیز و وقیحانه ی ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی استان اردبیل مواردی را در بندهای زیر خطاب به مسئولان نظام و دولتمردان و تمام کسانی  که برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده اند و در راه امام و رهبری ثابت قدم هستند متذکر می شود:

1- دولت ایالات متحده آمریکا در طول تاریخ دشمنی خود علیه ملت ایران به دنبال منافع استکباری خود بوده است که از جمله آن می توان به کودتا علیه دولت قاونی ایران در ۲۸ مرداد سال ۳۲ حمایت از دیکتاتوری پهلوی در این کشور و حمایت مالی و نظامی از ایشان برای ایستادن در مقابل انقلاب اسلامی ایران، حمایت از صدام برای تجاوز به خاک ایران ، تحریم چندین ساله اقتصادی مردم ایران و حمایت از فتنه گران سال ۸۸ که کشور را تا لبه پرتگاه بردند و ... همه نشانگر این است که آمریکا همان آمریکاست و فرقی بین ترامپ بی ادب و فحاش با اوبامای باادب نیست و همچنان باید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را از عمق جان فریاد زد. و به گفته امام (ره): «اگر تمام آمریکا مسجد بسازند و در بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است.»
2-  با توجه به تحریم سپاه پاسداران از طرف آمریکا و تروریست خواندن آن این نکته را یادآور می شویم که سپاه پاسداران یکی از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی است، بنا به فرموده امام راحل: "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" در شرایط امروزی این سپاه هست که نه تنها باعث امنیت کشور شده بلکه امنیت کشورهای دیگر را هم فراهم آورده است و در جهت مبارزه با تروریست تلاش می کند، بدیهی است که چنین مجموعه ای از طرف دشمن اصلی انقلاب اسلامی مورد هجوم قرار گیرد.
همچنین اتفاقات اخیر در سوریه و پیروزی محور مقاومت در مقابله با تروریسم مورد حمایت آمریکا،  دلیل اصلی عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران می باشد.
مسئولین باید به نقش سپاه در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی توجه کنند و به هر بهانه ای این نهاد انقلابی و مقدس را تخریب نکنند، تا کشورهای اسلامی از گزند آسیب نااهلان داخلی و خارجی مصون بماند.
3- بعداز یاوه گویی های ترامپ، رئیس جمهور محترم کشورمان نطق غرائی ایراد نمودند که این سخنان جای تقدیر دارد ، و همه ی ملت و دولت ایران باید در مقابل اتمّ مصادیق استکبار یکصدا و هماهنگ باشند. ایستادگی در مقابل دولت آمریکا باید از مقام حرف و سخن بالاتر برود و در عملکرد دولتمردان خود را نشان دهد.
امیدوار بودیم رئیس جمهور محترم این مواضع را هنگامی به کار می گرفتند که جریان انقلابی در مورد بی اعتمادی به آمریکا هشدار می دادند و رهبر انقلاب بارها اعلام کردند آمریکا مورد اعتماد نیست، با وجود اینکه منتقدین چهارسال پیش تذکر این وضع را داده بودند ولی مورد بی مهری دولت قرار گرفتند هر بار با القابی ناپسند مورد خطاب واقع شدند و دولت بعد پنج سال خود حرف منتقدین را تَکرار میکند.
در شرایطی که قلب راکتور اراک با سیمان پر شده است ، کشور قریب به پنج سال معطل برداشته شدن تحریم ها بوده است، مشکلات اقتصادی مردم روز به روز افزوده میشود، برجام در عمل هم نقض شده است و هم پاره،  نماینده ی آمریکا به خود اجازه دهد و اعلام کند تمامی مسیرهای برای دست یابی کشور ایران به سلاح اتمی را قطع خواهیم کرد!

4-  آخرین مساله این است که آیا هیات نظارت بر برجام نمی خواهد اقدام و عملکردی در خور و شایسته ی در برابر  نقض های مکرر برجام از طرف مقابل علی الخصوص آمریکا انجام دهد؟ تا کی باید منتظر بی احترامی به ملت ایران باشیم؟ از هیات نظارت بر برجام علی الخصوص جناب آقای روحانی انتظار میرود با توجه به اینکه برجام، به عنوان یک تجربه، بی نتیجه بودن مذاکره با امریکایی ها، بدعهدی آنها و ضرورت بی اعتمادی به وعده های امریکا را بار دیگر ثابت کرد و نشان داد راه پیشرفت کشور و بهبود وضع زندگی مردم، توجه به داخل است نه دشمنانی که مدام در منطقه و جهان در حال مانع تراشی برای ایران هستند، اقدامی انقلابی متناسب با اقتدار ملی انجام دهند.

تشکل های دانشجویی استان اردبیل به نمایندگی از ملت ایران، حمایت همه جانب جانبه خود را نسبت به دولت در راستای کمترین ضرر نسبت به ملت و کشور ایران اعلام می دارند، اگر تغییری در سیاست های فعلی دولت مشاهده شود و دولت برای حل مشکلات کشور به توان داخلی تکیه کند شاهد پیشرفت کشور، رسیدن به عزت و اقتدار و جایگاهی در شان ملت ایران خواهیم بود و تشکل های دانشجویی در این راستا تمام توان خود را خواهند گذاشت.

انتهای پیام/