کد خبر: 5485 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان؛

کتاب خاطرات رزمندگان دانشگاه آزاد منتشر می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان از انتشار کتاب خاطرات رزمندگان دانشگاه آزاد خبرداد و گفت: جمع بندی خاطرات رزمندگان و انتشار آن تحت عنوان یک کتاب باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس می شود.

کتاب خاطرات رزمندگان دانشگاه آزاد منتشر می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حجت الاسلام سیف اله مدبر رئیس دفتر نهاد نمیندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از انتشار کتاب خاطرات رزمندگان این دانشگاه از دوران دفاع مقدس خبرداد و گفت: فراخوان گرد اوری خاطرات کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد در سراسر استان منتشر شده و در اینده نزدیک این خاطرات ارزشمند بصورت کتاب نفیس در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی از انتشار کتاب خاطرات رزمندگان بعنوان یک کار فرهنگی تأثیرگذار نام برد و گفت: انتقال فرهنگ ایثار  و شهادت به نسل جوان از جمله برنامه هایی است که دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آن را دنبال می کند.

رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان به مجموعه خاطرات خود از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: من نیز در کنار سایر همرزمان خاطرات آن دوران خود را نوشته و  در کنار خاطرات هم دانشگاهیان به چاپ خواهم رساند.

 کانون رزمندگان در دانشگاه آزاد اردبیل راه اندازی می شود

مدبر در ادامه سخنان خود از راه اندازی کانون رزمندگان در دانشگاه آزاد اردبیل خبر داد و گفت:جهت ساماندهی و ایجاد همدلی و هم بستگی میان رزمندگان دفاع مقدس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به زودی این کانون دانشگاه ازاد اردبیل راه اندازی می شود.

وی افزود: رزمندگان دانشگاه آزاد استان می توانند با حضور در این کانون پیگیر مطالبات قانونی خود بوده و در برنامه های مختلف سیاحتی، زیارتی، فرهنگی، اجتماعی ویژه آنها شرکت کنند.

انتهای پیام/