پربازدیدترین ها

کد خبر: 5503 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷

در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد؛

کارگاه آموزشی نگارش و داوری مقالات لاتین در اردبیل

کارگاه آموزشی نگارش، نقد و داوری مقالات علمی لاتین با حضور دانشجویان علاقمند در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کارگاه آموزشی نگارش و داوری مقالات لاتین در اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر امروز کارگاه آموزشی نگارش، نقد و داوری مقالات علمی لاتین با سخنرانی امیر نیاسری عضو هیأن علمی دانشگاه تهران و با حضور دانشجویان علاقمند در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در این کارگاه آموزشی به شرایط نگارش مقالات علمی و تخصصی پرداخت و گفت:اگر بخواهیم مقالاتمان در مجلات معتبر علمی منتشر شود باید شاخصه های لازم بین المللی را رعایت کنیم.
نیاسری با بیان اینکه یافته های جدید در مقالات از شاخصه های مهم  تحقیقات و پژوهش های علمی است گفت: اگر مقاله یافته های جدید نداشته پذیرش  با مشکل مواجه می شود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: پژوهشگر باید از ابتدا در پژوهش های خود دنبال مستندسازی باشد،تا بتواند با تبدیل یافته های پژوهشی به مقالات علمی، نتایج پژوهش ها در اختیار دیگران قرار دهد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران در پایان سخنان خود گفت: برای موفقیت در نگارش مقالات علمی، باید انتقاد از خود را در دستور کار قرار دهیم.

در پایان این کارگاه آموزشی جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

انتهای پیام/